آخرین اخبار

7. آبان 1402 - 21:25   |   کد مطلب: 27323
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: همانگونه که جوانان ما در گام اول انقلاب اسلامی، دشمن را در جبهه‌های جنگ شکست دادند و تسخیر فضای مجازی در ابعاد جهانی، باید اولویت جبهه انقلاب در گام دوم باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی آوای فامنین، به نقل از تهران پرس، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی تهران بزرگ که در سالن شهید رشادی سپاه تهران بزرگ برگزار شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس برای ما یک جنگ نابرابر، سخت و تن به تن بود؛ به گونه‌ای که همه اشرار عالم در یک جبهه جمع شده بودند، اما در نهایت دیدیم که جبهه اسلام بود که بر جبهه کفر به پیروزی رسید.

وی با اشاره به فعالیت گسترده دشمن در فضای مجازی ادامه داد: امروز شما فعالان فضای مجازی در این جنگ نابرابر ادراکی و شناختی در بستر فضای مجازی قرار دارید و با دشمنی مقابله می‌کنید که تن را هدف قرار نداده بلکه هدف او خطرناکتر از تن و جسم انسان است و او به باور‌ها و اعتقادات حمله می‌کند و شما در مقابله این هجمه‌ها ایستاده‌اید.

سردار معروفی افزود: در بستر فضای مجازی، شما در یک جنگ نابرابر که حقیقت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند، حضور دارید و مجاهدت می‌کنید، دشمن در این عرصه شجاعت را هدف قرار داده است؛ در نتیجه ملتی که شجاعتش گرفته شود، با زبانش قدرت عمل ندارد، پس باید ببینیم هدف‌گذاری دشمن چیست؟ 

وی عنوان کرد: ما در کشوری مسلمان و شیعه که اصول انقلابمان بر پایه و اساس اسلام ناب و مکتب وحی که نطفه در عاشورا دارد، زندگی می‌کنیم؛ انقلابی که در سال ۵۷ و ۵۸ به دست امام (ره) ظهور پیدا کرد و دشمن می‌خواهد این اراده را از ما بگیرد؛ اگر کسی برای دین و انقلاب و ملتش ارادت داشته باشد، اما اراده نداشته باشد، هیچکاره است. 

همانگونه که جوانان ما در گام اول انقلاب اسلامی، دشمن را در جبهه‌های جنگ شکست دادند و افتخار آفریدند، امروز وظیفه شما در گام دوم انقلاب اسلامی، تسخیر فضای مجازی در ابعاد جهانی است و در این خصوص باید آفندی عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سکوت برخی در فتنه سال گذشته گفت: آن‌ها شاید ارادت داشتند، اما اراده نداشتند؛ پس آن ارادت و اراده شماست که در این صحنه کارساز است. حالا اگر اراده باشد، اما ارادت نباشد آن هم متزلزل هست و منحرف و سست خواهد شد.

اگر می‌خواهید در بستر فضای مجازی موفق قدم بردارید باید مواردی همچون رصد و جمع‌آوری اخبار و اطلاعات، تجزیه و تحلیل، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی، اقدام آفندی، عملیاتی و ایجابی و... به خوبی انجام شود.

ادامه مطلب در لینک زیر

https://tehranpress.com/fa/node/54326

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار