آخرین اخبار

3. آبان 1402 - 22:24   |   کد مطلب: 27317
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس:
فتنه‌های اخیر، ضعف نظامی دشمنان را نشان داد
نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: فتنه‌های اخیر در کشور، عدم توانایی صهیونیست‌های بزدل، آمریکای شیطان صفت و دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، در مقابله با نیروهای نظامی کشور ایران را نشان داد.

امیر خجسته، نماینده سابق مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین، اظهار داشت: امروزه یکی از کارهای بزرگی که استکبار جهانی در قبال جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مقا‌ومت انجام می‌دهد، جنگ نرم است.

خجسته در رابطه با چرایی بکارگیری جنگ نرم در مقابل کشور ما، عنوان کرد: فتنه‌های اخیر در کشور، عدم توانایی صهیونیست‌های بزدل، آمریکای شیطان صفت و دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی، در مقابله با نیروهای نظامی کشور ایران را نشان داد.

وی افزود: همانطور که همه شاهد هستند، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، قریب به ۴۸ کشور مستقیماً با جمهوری اسلامی وارد جنگ شدند اما به طور مفتضحانه‌ای پوزه آنها به خاک مالیده شد.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی، اظهار داشت: نیروهای مقتدر ایرانی با مقاومت و قدرتمندانه به جلو رفته و در این جنگ نابرابر پیروز شدند.

خجسته تصریح کرد: دشمنان، بعد از اینکه به عدم توانایی رویارویی نظامی خود با نظام اسلامی و همچنین بعد از آن به وجود مقتدر سردار رشید اسلام، سردار سلیمانی و نیروهای مقاومت در سوریه و عراق، پی بردند، به اقدامات غیر ملموس و جنگ نرم روی آوردند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم تمرکز دشمنان، بر روی جوانان مملکت بود، عنوان کرد: چرا که آینده کشور در دستان جوانان و نوجوان است، دشمنان از این طریق  قصد شکستن اقتدار جوانان و کشور ما را دارند.

نماینده سابق مردم همدان در مجلس ادامه داد:  از مسئولین فرهنگی، تشکیلات فرهنگی در هر جا و اداره آموزش و پرورش بخاطر غفلت‌های پر تکرار در این زمینه، گله‌مند و شاکی هستیم، چرا که اگر در زمینه فرهنگی کمبود نداشتیم الان جامعه در این زمینه دچار آسیب نمی‌شد.

خجسته در پایان اذعان داشت: مسئولین فرهنگی با یک برنامه‌ریزی منسجم فرهنگی می‌توانند، کشور را از شر این دشمنان قسم خورده نظام اسلامی نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار