آخرین اخبار

2. آبان 1402 - 13:56   |   کد مطلب: 27305
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: قدس و فلسطین در منظومه فکری و بیانات امامین انقلاب جایگاه اساسی دارد که این جایگاه با وحدت کشورهای اسلامی و عربی باید پر رنگ‌تر شود.

به گزارش آوای فامنین، به نقل از خبرگزاری بسیج از همدان حجت الاسلام الیاس نجاری در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین با اشاره به حوادث اخیر در غزه اظهار کرد: قدس و فلسطین در منظومه فکری و بیانات امامین انقلاب جایگاه اساسی دارد که این جایگاه با وحدت کشورهای اسلامی و عربی باید پر رنگ‌تر شود.

وی ضمن تشریح اهداف و راهبرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: اقدامات مقابله به مثل و جهادی جبهه مقاومت و کشورهای اسلامی اگر ۴۰ سال قبل اتفاق می‌افتاد اکنون شاهد این کشتار وحشیانه و ددمنشانه نبودیم که دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی افزود: حملات روزهای اول جنبش حماس از لحاظ نظامی و اطلاعاتی دارای طبقه‌بندی بسیار بالایی بود که دشمن تا بن دندان مسلح را مات و مبهوت کرد.

وی خاطرنشان کرد: حملات بی‌رحمانه و غیر انسانی این رژیم منحوس به مراکز حساس‌تر از قبیل بیمارستان و مدارس خلاف قوانین بین المللی بوده و جبرانی برای شکست حملات روزهای اول و پاسخگویی به افکار عمومی صهیونیست است.

نجاری در پایان گفت: حماس و گروه‌های مقاومت آنچنان از قدرت و تجهیزاتی برخوردار هستند که خود بتوانند از عهده این رژیم کودک‌کش برآیند و در حملات زمینی احتمالی و هوایی حق مردم مظلوم فلسطین را بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار