آخرین اخبار

1. آبان 1402 - 9:47   |   کد مطلب: 27299
بیانیه جمعی از دغدغه‌مندان استان همدان خطاب به مسئولین فرهنگی استانی و کشوری درباره تغییر صحیح کاربری مقبره استر و مردخای با رضایت یهودیان شریف ساکن ایران منتشر شد.

به گزارش آوای فامنین، به نقل از عصر همدان؛ در بیانیه جمعی از دغدغه‌مندان استان همدان چنین آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه جمعی از دغدغه مندان استان همدان خطاب به مسئولین فرهنگی استانی و کشوری درباره تغییر صحیح کاربری مقبره استر و مردخای با رضایت یهودیان شریف ساکن ایران

وَکَمْ أَهْلَکْنَا قَبْلَهُمْ مِنْ قَرْنٍ هَلْ تُحِسُّ مِنْهُمْ مِنْ أَحَدٍ أَوْ تَسْمَعُ لَهُمْ رِکْزًا

این روزها و با اوج گرفتن دوباره وحشیگری صهیونیست ها سؤال بزرگی ذهن مردم شریف همدان را به خود درگیر کرده است که چرا هنوز آرامگاه استر و مردخای که نماد مقدس یهودیان است در مرکز شهرشان خودنمایی می‌کند؟

لکن نیک می‌دانیم که حساب صهیونیستم از یهودیان شریف جداست و ایشان نیز هم اکنون از بزرگترین مخالفان صهیونیستم و جنایتهای بی حد و حصر رژیم اشغالگر هستند.

با این وجود بسیار شایسته است با جلب رضایت یهودیان محترم ساکن ایران اسلامی این مقبره همانند سایر مقبره ها و مساجد بزرگ و تاریخی ما از قبیل مساجد تاریخی اصفهان و شیراز که موزه و محل بازدید و تحقیق و عبرت مردم ایران و جهان هستند مکانی عمومی باشد و لذا از مسئولین امر تقاضا می‌شود قبل از آنکه عده‌ای از احساسات پاک و روحیه ظلم ستیز مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سوء استفاده نمایند،

این بنا را به موزه جنایات رژیم صهیونیستی تبدیل نموده و دفتر ارتباطات مردمی با نیروهای مقاومت فلسطین را در این مکان تاسیس نمایند.

والسلام علیکم

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار