آخرین اخبار

30. مهر 1402 - 10:23   |   کد مطلب: 27289
فرماندار فامنین گفت: ورزش بانوان در شهرستان نباید مورد غفلت واقع شود و نیازمند برنامه ریزی خوب و با دقت است و با توجه به بافت و بوم شهرستان فعالیت‌ها برنامه ریزی شود.

به گزارش آوای فامنین، سید روح‌الله حسینی در همایش ورزش صبحگاهی و درس اخلاق مدیران شهرستان در سالن ورزشی حضرت ابوالفضل(ع) شهر فامنین، افزود: مسلم است توجه به ورزش در جامعه امری ضروری است و با توجه به ورزش سلامت جسم و روان نیز حاصل می شود.

وی ادامه داد: هرچه به ورزش توجه کنیم در آینده هزینه های اجتماعی و درمانی را کاهش خواهیم داد و کارشناسان تاکید دارند هر انسان در طول زور ۳۰ دقیقه ورزش توجه کنند و بایستی این موصوع در جامعه فرهنگ سازی شود.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: امروز سرانه فضای ورزشی در جامعه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و این نشان دهنده اهتمام مسئولین به ورزش است.

حسینی تصریح کرد: بعضی کارها با ابتکار عمل هم قابل مدیریت است و باید فرهنگ‌سازی انجام شود که مردم فقط از فضاهای سرپوشیده استفاده نکنند و فضاهای عمومی نیز قابل استفاده باشند.

وی اضافه کرد: از همه عزیزانی که در امر ورزش فعالیت می کنند تشکر می کنم و بعضی افراد گمنامی در حال کار کردن هستند و این کار، کار قابل تقدیری است و باید از این افراد حمایت شود.

فرماندار عنوان کرد: باشگاه‌های بدنسازی که در شهرستان وجود دارند نیز افراد تأثیرگذاری هستند که نباید از اینها نیز غفلت شود و باید به آنها توجه ویژه شود.

حسینی اظهار داشت: مربیان نجیب و متدینی در بدنسازی شهرستان فعال هستند و این افراد پایبند به مسائل مذهبی هستند و به هر قیمتی به دنبال جذب افراد نیستند.
انتهای خبر / ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار