آخرین اخبار

29. مهر 1402 - 14:08   |   کد مطلب: 27287
فرماندار فامنین جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه در حمله به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

به گزارش آوای فامنین، سید روح الله حسینی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به ویژه در حمله به بیمارستان المعمدانی را  محکوم کرد.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
«در قضیّه‌ی فلسطین، آنچه جلوی چشم همه‌ی دنیا است جنایتِ نسل‌کشیِ رژیمِ غاصب است؛ این را همه‌ی دنیا دارند مشاهده می‌کنند.» امام خامنه‌ای (مدظله‌‌العالی)
در این روزها جهان شاهد برافتادن پرده و کنار رفتن نقاب از چهره کسانی است که با حربه دفاع از حقوق بشر جنایات خود را تزئین کرده و با پنهان‌کاری، نیات شوم خود را در جهان دنبال می‌کردند.

سکوت و حمایت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار در برابر جنایات ضد حقوق بشری رژیم غاصب صهیونیستی که مصداق بارز نسل‌کشی و جنایات جنگی در حمله به افراد بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان و مراکز درمانی و بیمارستان‌ها است، ثابت کرد ادعاهای آنان در دفاع از حقوق زنان و کودکان چقدر غیر واقعی است و آنها تا چه اندازه حقیقت را جعل کرده و به چه میزان به حقوق بشر اعتقاد دارند.

این استانداردهای دوگانه از سوی این کشورهای مدعی و سازمان‌های به اصطلاح بین‌المللی چهره واقعی آنها را برای جهانیان نمایان کرده و آنها امروز حامی تروریسم و نسل کشی در جهان شناخته می‌شوند.

با گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت و محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان دروغگو و متزور آن بار دیگر حمایت خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام کرده و در انتظار تحقق وعده الهی،آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم از چنگال جنایتکاران، با رهبری داهیانه امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و اجرای فرامین ایشان هستیم.

سید روح‌الله حسینی
فرماندار فامنین

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار