آخرین اخبار

29. مهر 1402 - 11:42   |   کد مطلب: 27284
برخی کارمندان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در جنگ شناختی ،بعد از آتش زدن پرچم این رژیم در جلوی مقبره استر و مردخای در همدان ، با رسانه‌های دشمن همنوا شدند .

به گزارش آوای فامنین، چهارشنبه گذشته و در حاشیه راهپیمایی اعتراضی مردم همدان به جنایت‌های وحشیانه و نسل کشی آشکار رژیم غاصب صهیونیستی ، پرچم این رژیم جعلی در جلوی مقبره استر و مردخای نیز به آتش کشیده شد و همزمان پرچم‌های فلسطین و مقاومت بر سر در این مکان تاریخی برافراشته شد .
دو روز بعد از این اقدام ، رسانه‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و بعضی بلندگوهای داخلی آنها سراسیمه و به هم ریخته تلاش کردند تا این اقدام را به دشمنی با یهودیان! نسبت دهند .
این اقدام آنها در حالی است که نسل‌کشی آشکار صهیونیست ها در طول تاریخ علیه ملت های مختلف وجود داشته است و صدالبته که حساب یهودیان منصف و خداپرست از صهیونیست‌های وحشی و ملحد ،جداست.
مقبره استر و مردخای که در همدان واقع است، در واقع محل دفن استر ،ملکه فاسد و یهودی تبار (صهیونیست ) دربار خشایارشاه و مردخای ،عموی اوست که طبق مستندات تاریخی باعث قتل و کشتار قریب ۸۰ هزار نفر ایرانی شدند.
یک نسل کشی آشکار و وحشتناک که در آن زمان قریب ۱۰ درصد جمعیت ایران پهناور را در بر می گرفت .
بعد از سرکار آمدن رژیم جعلی صهیونیستی ، همه ساله جشن پوریم به مناسبت همین نسل کشی و کشتار برپا می شود و مقامات این رژیم ، به دفعات در رسانه ، موضوع نسل کشی و هولوکاست ایرانی را یادآور شده اند .
حال به نظر می‌رسد هم زمان با جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی بی‌شرمانه و وحشیانه علیه فلسطین ، فرصتی است تا از این مکان ، استفاده فرهنگی شود .
برپایی نمایشگاه جنایت‌های تاریخی صهیونیست‌ها در طول تاریخ از نسل‌کشی در ایران تا فلسطین ، از پیغمبرکشی در بیت المقدس تا تخریب دهها اثر تاریخی و فرهنگی شامل کلیسا و مسجد و…. پاسخی مناسب به ابن رژیم غاصب خواهد بود .
قطعاً کلیمی‌های ساکن ایران نیز از این رژیم متنفر هستند و حساب خود را از آنها ،خیلی وقت است که جدا کرده‌اند . و نکته مهمتر اینکه چرا هر زمانی بر علیه رژیم صهیونیستی حرفی زده می‌شود ، بلندگوهای داخلی این رژیم نیز در داخل همسو با رسانه‌های خارجی آن ، همنوا می شوند ؟
برای همین است که نخست وزیر این رژیم ، این طیف را سرمایه‌های اسرائیل در ایران خواند .
خوب است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاههای امنیتی جمهوری اسلامی ، حواسشان به این سرمایه‌های دشمن در داخل باشد .
به نظر می‌رسد سایت خبری انصاف نیوز ، روزنامه مثلا مستقل…. عملاً بلندگوی اسرائیل در ایران اسلامی شده اند .
فکری برای این بلندگوها و کارمندان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی بکنید .
—————————————-

حسینی ، کارشناس ارشد رسانه

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار