آخرین اخبار

28. مهر 1402 - 21:04   |   کد مطلب: 27279
امام‌ جمعه موقت شهرستان فامنین گفت: جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی نهایت توحش را نشان داد و این یک شکست بزرگی برای اسرائیل و حامیان او شد.

به گزارش آوای فامنین حجت الاسلام احمد بازلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تحلیل حمله رژیم اشغالگر به مردم بی دفاع غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی و متحدانش با بمباران بیمارستان المعمدانی و قتل عام کودکان و زنان مظلوم را با نیت دنیا طلبی ‌به جهان اثبات کردند.

خطیب موقت نماز جمعه فامنین با اشاره به بمباران بیمارستان العمدانی عزه گفت: این عمل رژیم غاصب صهیونیستی رو حرکت غیرانسانی و نسل‌کشی دانست و خودبرتر بینی و نژادپرستی برای آنها توصیف کرد.

وی گفت: آئین یهود یک آئین خودپسندانه و محصور است، نژادپرستی و خودبرتر در آن کاملا پیداست. آیا تابحال آنها مردم عادی را به آئین خود دعوت کرده‌اند؟

بازلی افزود: اگر یاری خداوند متعال نبود غزه در چند دهه پیش با خاک یکسان شده بود همچنان که در این چند روز به بیمارستان، کلیسا و مسجدهای آنها هم رحم نکرده‌اند. آمریکا و متحدان آن سلاح‌های کشتار جمعی بروز برای رژیم منحوس اسرائیلی برای حمله به غزه ارسال می‌کنند، آنها حتی برای کمک به مردم فلسطین مرزهای غزه را به کنترل خود درآورده‌اند.

وی در پایان با تاکید بر اشعار آخوندملاعلی همدانی که:
در کش و قوس حوادث حاکمان را مثلی است
در بلندی جهان هر عملی را عکس العملی است
هر که شد صرف ظلم پیشگی اندیشه او
عاقبت ظلم بر کند اندیشه او ریشه او

گفت: گناهان کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم غزه چیست که از خانه و کاشانه خود آوره شوند، پس حرکت غیر انسانی رژیم جنايتکار صهیونیستی محکوم است.

انتهای خبر/ ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار