آخرین اخبار

25. مهر 1402 - 17:37   |   کد مطلب: 27277
نماینده ولی فقیه در شهرستان فامنین: ورزش به عنوان عنصری ارزشمند و پر اهمیت در زندگی امروزی محسوب می‌شود و می‌تواند ضامن نشاط و سلامتی آحاد جامعه باشد.

به گزارش آوای فامنین حجت الاسلام والمسلمین غفاری: بدینوسیله اینجانب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جوانان و جامعه ورزش شهرستان، قهرمانان و مدال آوران رشته‌های مختلف ورزشی و بویژه رئیس و کارکنان اداره ورزش وجوانان شهرستان فامنین تبریک وتهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیقات روزافزون ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران شهرستان فامنین را در مسیر اعتلای ورزش کشور درسطوح بین المللی وجهانی از خداوند متعال مسألت می نمایم.

غفاری بیان داشت: با توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزش همگانی و ورزش‌های حرفه‌ای امری مهم و ارزشمند است که سلامتی و نشاط را به جوانان و مردم جامعه هدیه می‌دهد.

وی افزود: در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی جوانان ورزشکار ایران اسلامی در بسیاری از مسابقات بین المللی و جهانی به قله‌های افتخار دست یافته و پرچم پرافتخار کشورمان را بارها در مجامع مختلف به اهتزاز درآورده اند.

نماينده ولی فقیه درشهرستان در پایان ازحضور درخشان و افتخارآمیز ورزشکاران و قهرمانان شهرستان فامنین نیز در رقابتهای مختلف ورزشی برگ زرین دیگری به افتخارات شهرستان اضافه کرده‌اند قدردانی کرد.

انتهای خبر/ ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار