آخرین اخبار

25. مهر 1402 - 14:48   |   کد مطلب: 27267
امام جمعه شهرستان رزن گفت: عملیات طوفان الاقصی اولین عملیاتی بود که ضربه مهلکی به هیمنه رژیم منحوس صهیونیستی وارد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر منصوری در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین با اظهار اینکه عملیات اخیر برادران فلسطینی و گروه حماس در بحث دفاع از خود در مقابل رژیم منحوس صهیونیستی و کودک کش انجام گرفت به نام طوفان الاقصی نامیده شد که عکس العمل های مختلفی در سطح جهان همراه داشت.

امام جمعه شهرستان رزن بیان داشت: بعد از حمله حماس به شهرک نشینان اسرائیلی، همه گوش بفرمان و سخنان رهبر معظم شدند که حضرت آقا چه تحلیلی در این رابطه بیان خواهند داشت.

وی افزود: رهبر فرزانه ما در سخنرانی که در دانشگاه افسری امام علی(ع) و دیدار با شیخ زکزاکی داشتند این کلید واژه بسیار مهم را فرمودند: همه می گویند که اسرائیل شکست سختی خورده است ولی بنده عرض میکنم شکست اسرائیل غیر قابل ترمیم است و بر این موضوع تاکید دارم.

وی افزوذ: این مطلب در تایید فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، رهبر عالی قدر کشور جمهوری اسلامی که در هشت دهه ای که رژیم غاصب صهیونیستی، کودک کش و غده سرطانی سرزمین فلسطین را اشغال و در غرب قاره آسیا تنش ایجاد کرده سنخیت داشت.

وی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب گفت: عملیات طوفان الاقصی اولین عملیاتی بود که ضربه مهلکی به هیمنه رژیم منحوس وارد کرد و از چهار بُعد میتوان این عملیات را تفسیر کرد، اولین بُعد تامین امنیت و دفاع از شهرک نشینان در مقابل حملات هوایی، دومین بُعد نظام اطلاعاتی پیچیده و حاکم بر منطقه، سومین بُعد تسلط قدرت نظامی بر کشورهای همسایه حتی جهان، چهارمین بُعد انتقال منطقه نبرد به قلمرو کشورهای دیگر.

منصوری بیان کرد: این رژیم کودک کش صهیونیستی بود با این چهار بُعد فکر می کرد سرآمد همه کشورهای مسلمان و جهان است که در مقابل گروه کوچکی به اسم حماس نتوانست مقابله کند و این امر نشان از قدرت پوشالی و تاییدیه برای شکست غیر قابل ترمیم اسرائیل بود.

نماینده ولی فقیه در رزن گفت: بعضی از کشورهای منطقه هم با عادی سازی روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی سعی بر تامین امنیت خود در خاورمیانه داشتند: مانند عربستان که بعد از این عملیات طوفان الاقصی و رو شدن دست جنایتکار اسرائیل و طبق فرمایش معظم له که اعتماد به اسرائیل را به تمثال قمار و شرط بندی روی اسب بازنده است در نماز جمعه برای فلسطینیان دعا و برای اسرائیلیان نفرین کردند که بدون اجازه حاکمیت امکان نداشت. کشور بعدی کلمبیا بود که روابط سیاسی و اقتصادی خود را رژیم صهیونیستی به دلیل بمباران مناطق غیر نظامی قطع کرد.

وی افزود: یکی دیگر از نتایج حمله گروه کوچک حماس به اسرائیل با قدرت پوشالی و خانه عنکبوتی که در کلام الله مجید هم مطرح شده است، امیدواری جبهه های مختلف و کشورهای آزادی خواه برای مقابله با رژیم غاصب کودک کش بود که از حق خودشان دفاع کنند.

در ادامه وی متذکر شد: رژیم منحوس صهیونیستی برای اینکه خود را مظلوم نشان بدهد با تهیه تصاویری از تعداد محدود از کشته شدگان و با استفاده از اهرم و امپراطوری رسانه ها شروع به تبلیغ های دروغین و عوض کردن جای شهید با جلاد کرده و این در حالی است که طبق بررسی های انجام شده آمار شهدای غزه ۷۰ درصد زنان، کودکان و افراد غیر نظامی هستند و این امر ضعف آنها را گویاست.

انتهای خبر/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار