آخرین اخبار

21. مهر 1402 - 16:03   |   کد مطلب: 27248
امام جمعه شهرستان فامنین در خطبه‌های این هفته در نماز پرفیض جمعه با تاکید بر فرمایش‌ها و کلید واژه رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: شکست اسرائیلی‌ها غیرقابل ترمیم هست.

به گزارش آوای فامنین، نماینده ولی فقیه در شهرستان افزود: زمانی که رژیم منحوس صهیونیستی بدست دکترین و بزرگان غرب، کشور فلسطین رو اشغال و شروع بکار کرد، تبلیغات فراوانی برای زندگی با امنیت و آرامش در این کشور شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری گفت: جبهه مقاومت چهار اصل اسرائیل را که راس کار آنها بود، شکست داد. این پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه بر رژیم کودک کش است و این چهار اصل عبارتند از :

اصل اول باز دارندگی مبتنی بر ارتش قدرتمند، یعنی آنقدر قدرت نظامی یک کشور قوی باشد تا هیچ کشوری جرات تهدید را نداشته باشد.

اصل دوم: هشدار مبتنی بر نظام اطلاعاتی پیچیده، یعنی دارای سرویس‌های اطلاعاتی و عمق استراتیژیک قوی داشته باشد.

اصل سوم: انتقال منطقه نبرد به قلمرو دشمن، یعنی در نبردها دور از منطقه و میدان جغرافیایی خود با آنها چه از لحاظ نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ...نبرد کنند.

اصل چهارم: دفاع از شهروندان و سرزمین کشور اشغالی رژیم صهیونیستی در مورد حملات دشمن با داشتن گنبد آهنین باز هم شکست خورد. تبلیغات فراوانی برای گنبدآهنین کرده بودند، ولی جبهه مقاومت آنرا شکست داد و نظامیان آنها را گروگان گرفت.

وی افزود: طوفان الاقصی جوانان فلسطینی بود که برق آسا سر رژیم منحوس صهیونیستی رسید و جبهه مقاومت بود که این چهار اصل و پایه های رژیم صهیونیستی را فرو ریخت و دیگر نمی‌شود آنرا احیا کرد، پس این شکست غیرقابل ترمیم است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و اشغالگر از سلاح‌های میکروبی در مقابل زن و بچه‌های بی دفاع جبهه مقاومت استفاده می‌کند چرا که این نشانه ضعف آنهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری ضمن تسلیت به جانباختگان در زلزله و بلای طبیعی در افغانستان افزود: این لشکر فاطمیون افغانستان بود که برای مقابله با داعش در کنار مدافعان حرم ما جنگیدند، همچنین در حادثه پلدختر به کشور ما کمک کردند تقدیر و قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به شروع هفته عقیدتی و سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و تبریک این هفته از حضور و شرکت این عزیزان در نماز جمعه شهرستان قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: بنا شدن این هفته در ارتش خیلی مهم بود چرا که در تقویت اراده رزمندگان و بنیه اعتقادی و شهادت طلبی ارتش مقتدر لازم بود.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار