آخرین اخبار

20. مهر 1402 - 22:45   |   کد مطلب: 27245
رستمی‌کیا رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان: سه هزار لیتر لبنیات غیرقابل مصرف از نوع دوغ از یک انبار مواد غذایی در شهر همدان کشف و ضبط شد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: سه هزار لیتر لبنیات غیرقابل مصرف از نوع دوغ از یک انبار مواد غذایی در شهر همدان کشف و ضبط شد.

علیرضا رستمی کیا روز چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال پایش های مستمر بازرسان سلامت محیط کار از واحدها، صنوف و انبارهای عرصه مواد غذایی در سطح عرضه، این افراد به سلامت دوغ موجود در یک انبار مشکوک می شوند.

وی اضافه کرد: بنابراین بازرسان از این دوغ نمونه برداری انجام داده و در اختیار آزمایشگاه قرار می دهند که براساس مستندات و نتایج به دست آمده این دوغ ها فاقد صلاحیت مصرف تشخیص داده شده و بلافاصله از سطح بازار جمع آوری شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان افزود: علاوه بر پلمب انبار عرضه دوغ فاقد صلاحیت مصرف، برای فرد متخلف پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

رستمی کیا بیان کرد: پایش مستمر از واحدهای عرضه مواد غذایی فعال در بازار یکی از برنامه های شبکه بهداشت است که این بازرسی ها در مناسبت های خاص تشدید نیز می شود.

وی همچنین گفت: میزان نظارت و بازرسی از مراکز حساس شامل صنوف عرضه موادغذایی، اماکن عمومی و تجمعی و رستوران ها بیشتر از سایر صنوف است و با فاصله کمتری صورت می گیرد تا از بهداشتی و سالم بودن مواد مصرفی و قابل عرضه آنها اطمینان حاصل شود.

رستمی کیا ادامه داد: واحدهایی که دارای نواقص بحرانی هستند ، تا رفع کامل نواقص به طور ویژه رصد می شوند.

انتهای خبر.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار