آخرین اخبار

16. مهر 1402 - 8:13   |   کد مطلب: 27222
فرماندار فامنین در ستاد انتخابات شهرستان :
انتخابات اساس کار در کشور است.
فرماندار فامنین در ستاد انتخابات شهرستان به منظور تعیین هیأت اجرایی گفت: در کشور ما به واسطه اینکه تمام تصمیمات مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم اتخاذ می شود، انتخابات یکی از اساس کار است.

به گزارش آوای فامنین، فرماندار فامنین افزود: آنچه مسلم است مهمترین رویداد سال ۱۴۰۲ در کشور برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که هر دو انتخابات جزء مهمترین ها هستند.

 

وی ادامه داد: بار مسئولیتی عوامل اجرایی انتخابات با سخنان مقام معظم رهبری بیشتر می شود و باید افرادی مؤمن شایسته و ولایتمداری باشند که از عهده این مسئولیت بر آیند و همه باید نسبت به مسئولیت و وظیفه سنگینی که بر عهده آنها گذاشته می شود، آگاه باشند.

 

فرماندار تصریح کرد: حرف اول و آخر را قانون می زند و هر آنچه قانون می گوید همان باید اتفاق بیفتد و ما مجری قانون هستیم. حسینی خاطرنشان کرد: چهار راهبرد سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت که مقام معظم رهبری درباره انتخابات بیان کردند چراغ راه ما است.

 

وی اضافه کرد: امیدوارم افرادی تعیین شوند که این مسئولیت سنگین را پیش ببرند زیرا امانت داری یکی از مهمترین ویژگی ها اعضای هیأت اجرایی است و کسانی که در این هیأت سازماندهی می شوند نباید وارد مسائل جناحی شوند و توجه داشته باشند که آرای مردم حق الناس است.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فامنین : تعامل، همکاری و هم افزایی لازمه برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان است.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد علی عبدی، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فامنین نیز در این جلسه خطاب به هیات اجرایی انتخابات گفت: تمام توان خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم در شهرستان بگذارید.

 

وی تصریح کرد: ارکان انتخابات هیأت نظارت و هیأت اجرایی و ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است و شما معتمدین مردم هستید. رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان فامنین

 

خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و هم افزایی لازمه برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان است در ادامه جلسه اعضای اصلی و علی البدل هیئت اجرایی انتخابات شهرستان فامنین با آرای معتمدین حاضر مشخص شدند. 

انتهای خبر/ح
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار