آخرین اخبار

16. مهر 1402 - 7:03   |   کد مطلب: 27221
وبگاه صهیونیستی حدشوت در گزارشی عملیات سهمگین مقاومت فلسطین در اراضی اشغالی تحت عنوان طوفان الاقصی را به عنوان روز سیاه تاریخ اسرائیل توصیف کرد.

به گزارش آوای فامنین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.

در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقاومت تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده است. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفته‌اند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) بیانیه‌ای را درباره رویدادهای رخ‌داده و جاری نبرد «طوفان الاقصی» صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در سایه پوشش پرتعداد موشکی و هدف‌قراردادن سامانه‌های فرماندهی و کنترل دشمن مبارزان گردان‌های قسام توانستند از خطوط دفاعی دشمن عبور کنند و حمله‌ای هماهنگ را همزمان در ۵۰ موضع یگان غزه ارتش اسرائیل و منطقه جنوبی ارتش رژیم اشغالگر به انجام برسانند. در نتیجه این حمله خطوط دفاعی این یگان در هم شکست.

گردان‌های قسام در ادامه بیان کرد: مبارزان ما همچنان در حال مبارزه در ۲۵ موضع هستند و نبردهای کنونی در پایگاه «رعیم» که مقر فرماندهی یگان غزه ارتش اسرائیل است جریان دارد.

از سوی دیگر ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های قسام در واکنش به بمباران برج «فلسطین» در مرکز غزه، اعلام کرد که تل‌آویو باید منتظر واکنش مقاومت که این منطقه را به لرزه در خواهد آورد باشد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار