آخرین اخبار

14. مهر 1402 - 14:46   |   کد مطلب: 27214
فرماندار فامنین در آئین رونمایی از کتاب فامنین و نقش آفرینان آن به روایت اسناد خواستار نگارش و تدوین تاریخ پرافتخار دفاع مقدس شهرستان شد.

به گزارش اوای فامنین، سید روح‌الله حسینی گفت: این جلسه به پاس قدردانی از زحمات مؤلف و دست‌اندرکاران تالیف کتاب که از  فرزندان برومند شهر فامنین، دکتر رضا جلیلی برگزار شده است.

وی افزود: تاریخ فامنین با دستان پرتوان یکی از فرزندان و حمایت یکی از فرزندان به تصویر کشیده شده و امیدواریم رونمایی کتاب مطلعی برای حرکت های دیگر فرهنگی در شهرستان باشد

فرماندار فامنین اظهار داشت: چه خوب است تاریخ پرافتخار دفاع مقدس شهرستان نیز نوشته شود و اینها افتخارات این آب و خاک است که امروز بخش گذشته و تاریخی رونمایی و در فرصت های بعد شاهد رونمایی از تاریخ معاصر و دفاع مقدس خواهیم بود.

حسینی بیان داشت: چه خوب است شهرستان فامنین به عنوان شهرستان ادب فرهنگ و هنر و عفاف و حجاب نامگذاری شود زیرا شهرستانی است که بانوان این سرزمین عفیفانه و با افتخار در آن زندگی می کنند

وی خاطرنشان کرد: در نزد مقام معظم رهبری توجه به فرهنگ کتابخوانی و نویسندگی یک موضوع مهم و اساسی است که در جلسات نیز به آن اشاره داشته‌اند و از  دیدگاه امام عزیز یکی از شاخصه های بارز انسان مومن فرهنگی، اهل کتاب بودن است.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار