آخرین اخبار

9. مهر 1402 - 20:10   |   کد مطلب: 27193
نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر حق دستیابی جوانان به شغل مناسب، گفت: مسئولین باید نسبت به دستیابی شما جوانان به شغل مناسب و فراهم شدن اسباب زندگی راحت، مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند.

 نماینده ولی فقیه در همدان صبح امروز در دیدار سربازان  منتخب با بیان اینکه پیامبر اکرم صل‌الله علیه در پیشبرد کارهای خود به جوان‌های خود اعتماد می‌کردند، عنوان کرد: در روایت است که رسول اکرم (ص) فرمودند: این جوان‌ها بودند که نظام را در دست گرفتند، اسلام را همراهی کرده و آن اتفاق بزرگ را در عالم بشریت رقم زدند.

آیت‌الله شعبانی با اشاره به جمع جوان حاضر، افزود: آن کسانی که در زمان دفاع مقدس مدیریت‌های عجیب را که گاهی اوقات موفقیت در آن امکان پذیر نبود را بخوبی در دست گرفته و پیروز شدند.

وی تصریح کرد: شهید باقری، شهید باکری‌ها، شهید همت و … چگونه توانستند فرماندهی گروهی را در دست بگیرند در حالیکه سن پائینی داشته و بعنوان سرباز به جنگ رفته بودند، اما بدلیل قابلیت‌های بالا بعنوان فرمانده پذیرفته شده و موفقیت‌های بالایی را کسب کردند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان ظرفیت‌های موجود در سربازان، گفت:  مسئولین کشور این ظرفیت‌های عظیم کشور را جدی بگیرند.

آیت‌الله شعبانی اذعان داشت: چقدر رهبر معظم انقلاب به جوانان انقلاب تکیه کرده، و می‌فرمودند: ما می‌توانیم مشکلات را با اعتماد به جوانان حل کنیم.

وی با تاکید بر مطالعه و تفکر در تاریخ معاصر، بیان کرد: امام خمینی(ره)، با اعتماد خود به جوانان  و ملت چه اتفاق بزرگی را رقم زد؟ کشور ما در گذشته چه دورانی را  پشت سر گذاشته و بعد از اعتماد به جوانان به چه موفقیت‌هایی دست یافتند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر حق دستیابی جوانان به شغل مناسب، خاطرنشان کرد: مسئولین باید نسبت به دستیابی شما جوانان به شغل مناسب و فراهم شدن اسباب زندگی راحت، مسئولیت پذیر و پاسخگو باشند.

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر اینکه نماز را در زندگی‌هایتان خیلی جدی بگیرید، ادامه داد: امام(ره)، امام اعتماد به خدا را در دل‌ها زنده کرد و با این فرمول طلایی حس توانایی را به جوانان هدیه داد، چرا که اعتماد به خدا در وجود انسان توانایی و اعتماد بنفس را ایجاد می‌کند.

وی در پایان به جدی گرفتن مهارت‌افزایی، اشاره کرد و گفت: رزق و روزی خود را با تکیه به کارهای اداری خراب نکرده و بدنبال کسب مهارت در زمینه شغل‌های آزاد هم باشید.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار