آخرین اخبار

7. مهر 1402 - 15:20   |   کد مطلب: 27184
استاندارهمدان گفت: مهندس هاشمی از مدیران توانمند در ورزش هستند که اشرافیت خوبی بر ورزش کشور به ویژه ورزش استان دارند.
استاندار

 قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد یکساله علی حقیقی گفت: ورزش استان ظرفیت های بی شماری دارد و امیدواریم با حضور مهندس هاشمی نگاه ویژه ای به ورزش همدان شود.

وی تصریح کرد: ورزشکاران توانمند و بااخلاق استان همدان، ورزشکاران و قهرمانان نجیبی هستند و همواره دل در گرو نظام و انقلاب داشته و دارند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: دیدار با مهندس هاشمی پیرامون گسترش ورزش همگانی و قهرمانی و تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام استان بود و مصوبات خوبی در این جلسه رقم خورد.

وی افزود: مهندس هاشمی از مدیران توانمند در ورزش هستند که اشرافیت خوبی بر ورزش کشور به‌ویژه ورزش استان دارند.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: در سفر ریاست‌ محترم جمهور به استان اعتبارات خوبی به ورزش اختصاص یافت و بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام استان طی یکسال اخیر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: دولت سیزدهم در این مدت طرح های نیمه تمام ورزشی را در سطح گسترده تکمیل و برای استفاده عموم ورزشکاران در اختیار قرار داده است.

وی اضافه کرد: این سیاست نیز در سطح ورزش استان همدان اجرایی شده و در ماه های اخیر شاهد بهره‌برداری و افتتاح طرح های مختلف ورزشی بوده ایم.

قاسمی فرزاد بیان کرد: احیا و بازگشت فضای های ورزشی نیمه تمام به چرخه فعالیت در ماه های گذشته روند بسیار مطلوبی داشته و خدمت بزرگی به جامعه ورزش شده است.

انتهای خبر /.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار