آخرین اخبار

1. مهر 1402 - 11:49   |   کد مطلب: 27168
تجدید بیعت مسئولین، ایثارگران و رزمندگان شهرستان فامنین در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری نماینده ولی فقیه در شهرستان امروز انجام شد.

به گزارش آوای فامنین، امروز مسئولین شهرستان از جمله سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان و معاونان، سرهنگ پور رجب فرماندهی فراجا و پرسنل همراه، حجت الاسلام غفاری مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه فامنین و جمعی از ایثارگران در هفته دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در شهرستان، علی گلی رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری نماینده ولی فقیه در شهرستان فامنین تجدید بیعت کردند.

در ابتدا این دیدار سرهنگ هادی ربانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنين خدمت مسئولین شهرستان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خوش آمدگویی کردند.

ضمن خوش آمدگویی حاج آقای غفاری نماینده ولی فقیه فامنین به مسئولین شهرستانی و با تاکید بر همدلی بین مسئولین و ایثارگران، رزمندگان عرصه جهاد و شهادت تقدیر و قدردانی نمود، چرا که در جنگ تحمیلی این شهیدان و رزمندگان بودند که پای بر رو نفس خویش گذشته و جان‌فشانی کردند. ان‌شاءالله که ره رو راه این شهیدان که با سربند یاحسین و یا فاطمه‌الزهرا به لقاءالله پیوستن باشیم.

غفاری افزود: ضمناً جهاد نفس را جدی بگیرید، نفس را کوچک نشمرید و شکست خورده آن نباشید.

درپایان این دیدار امام جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فامنین از مهمانان و پیشکسوتان عرصه هشت سال دفاع مقدس و مسئولین شهرستانی تشکر کردند.

انتهای خبر/ ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار