آخرین اخبار

30. شهريور 1402 - 11:26   |   کد مطلب: 27165
فرماندار فامنين با تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس ارزشمنداست بیان کرد: کارهای خوبی در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهرستان در حال انجام است و امیدواریم آب و فاضلاب استان در انجام بهتر این کارها شهرستان را یاری دهند.

به گزارش آوای فامنین، در آستانه هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج سازندگی بهره‌برداری از پروژه آبرسانی روستاهای فیض آباد جهت مصارف آب در روستاهای سراوک و نگارخاتون صورت گرفت.

این بهره برداری با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی فامنین و اهالی روستای فیض‌آباد انجام شد.

سید روح الله حسینی در مراسم بهره‌برداری از چاه آب شرب فیض آباد و بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستاهای فیض آباد، سراوک ، نگارخاتون و شهر فامنین در آستانه هفته دفاع مقدس با همکاری بسیج سازندگی افزود: چاه آب شرب فیض آباد پروژه ای است که قریب ۷ سال پیش شروع شده و با یک رویکرد جهادی و انقلابی با پیگیری شبانه روزی مدیر شهرستان و حمایت مدیرعامل آب و فاضلاب و مجموعه بسیج سازندگی این پروژه به بهره‌برداری رسید.

فرماندار ادامه داد: این مجموعه ۶ ماه به صورت شبانه روزی به دنبال وارد مدار شدن این چاه بودند و برای این مجتمع ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

حسینی تصریح کرد: انتظار می‌رود با این حرکت بخشی از نگرانی ها و سختی های مردم که به واسطه کمبود آب متحمل شدند، جبران شود.

وی خاطرنشان کرد: این بهره‌برداری پایان کار نیست و کارهای خوبی در بحث آب در شهرستان در حال انجام است و امیدوارم آب و فاضلاب استان دست گیر ما باشند و ما را یاری دهند.

شایان ذکر است ۱۸ کیلومتر خط و انتقال رفت و برگشت و ۱۴۰ متر عمق چاهی است که به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار