آخرین اخبار

27. شهريور 1402 - 12:05   |   کد مطلب: 27161
فرماندار فامنین بر انتظار خود از آموزش و پرورش شهرستان مبنی بر برقراری تمامی کلاس‌ها و مدارس شهرستان در روز اول مهر تأکید کرد.

سید روح‌الله حسینی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده و مشکل جدی در بحث نیروی انسانی در شهرستان نخواهیم داشت.

وی افزود: در بازسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان که طرحی مخصوص مدارس کم برخوردار است، تمامی مدارس مشمول شهرستان ثبت شده و اعتبار خوبی برای ۱۰ مدرسه در نظر گرفته شد و با تدابیر انجام شده بالای ۱۲۰ کلاس و ۴۰ مدرسه در شهرستان رنگ آمیزی و شاداب سازی شده و مبلغ بیش از ۵ میلیارد هزینه شده است.

فرماندار با یادآوری طرح شهید پورجعفری و تهیه لوازم تحریر برای دانش آموزان کم برخوردار، ادامه داد: در قالب طرح شهید سلیمانی ۶ زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است
.

حسینی با تبریک حلول ماه مبارک ربیع‌الاول یادآوری فرارویی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایام در پیش رو ایامی طلایی است و می توان از این فرصت محدود برای برطرف کردن برخی از معایب و نواقص استفاده کرد تا فضای خوب و مناسبی برای ورود دانش آموزان به مدارس مهیا کنیم.

وی عنوان کرد: انتطار ما از مجموعه خوب و قوی آموزش و پرورش شهرستان این است که روز اول مهر مدارس و همه کلاس ها برقرار باشند

فرماندار بیان داشت: در شروع سال تحصیلی جدید که مقارن با ایام هفته دفاع مقدس است یک هیجان خاصی بین دانش‌آموزان ایجاد می شود و دشمن نیز استفاده از این بستر را برای رسیدن به اهداف خود در نظر دارد و لازم است تمامی رده های اداری شهرستان دقت کنند تا فضا برای استفاده دشمن از این موقعیت پیش نیاید.

حسینی اضافه کرد: به دنبال این برویم که آموزش و پرورش به دنبال آموزش تربیت باشد و معلمین به مسائل غیر آموزشی وارد نشوند و نباید این مجموعه طاهر و پاک را دستاویز مسائل سیاسی قرار داد.

وی تصریح کرد: با شروع سال تحصیلی شور و شعف خاصی در مدارس ایجاد می‌شود و ثمره کار خوب مسئولین آموزش و پرورش در مجموعه شهروندان شهرستان دیده می شود و اگر این هدفمند باشد نتیجه را در جامعه خواهیم دید که نیازمند برنامه ریزی کامل و جامع است.

فرماندار فامنین گفت: دشمن برای ماه مهر برنامه دارد و نباید از این موضوع غفلت شود و باید باور تحصیل برای دانش آموزان ایجاد شود.

حسینی افزود: از حضور راویان خوب در سطح مدارس برای روایتگری جنگ تحمیلی استفاده شود.

شایان ذکر است ۴۵۲ معلم برای تدریس در مدارس شهرستان سازماندهی شده اند و تعداد دانش آموزانی که در مدارس مشغول تحصیل خواهند بود ۷۵۰۰ نفر است.

انتهای خبر/ حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار