آخرین اخبار

23. مرداد 1402 - 9:02   |   کد مطلب: 27085
گفتمان عدالت محور دولت سیزدهم بر خدمت به مردم به ویژه محرومان استوار است و مدیران دولت به تبعیت از رئیس‌جمهور خدمت به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

به گزارش آوای فامنین:
سید روح الله حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: گفتمان عدالت محور دولت سیزدهم بر خدمت به مردم به ویژه محرومان استوار است و مدیران دولت به تبعیت از رئیس‌جمهور خدمت به مردم را در سرلوحه کارهای خود قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: با اقدامات دولت مردم به آینده امیدوار شده‌اند و می‌دانند دولت در حال آواربرداری از خرابی‌ها و تقویت ایران قوی است

فرماندار فامنین اظهار داشت: بی‌توجهی دولت به حاشیه‌ها موجب شده، کار و مطالبه کار در جامعه تبدیل به اصل شود.

حسینی بیان داشت: دولت بدون توجه به حاشیه‌ها تمام همت خود را در خدمت به مردم و افزایش ایمان و امید در جامعه معطوف کرده و با حمایت مردم توطئه‌های بزرگی را خنثی کرده است.

وی تصریح کرد: گفتمان دولت سیزدهم به دلیل محوریت ولایت و تبعیت کامل از ولایت فقیه دشمنان بسیاری دارد و دشمنان در این مدت توطئه‌ای بسیاری را اجرا کرده‌اند اما با بصیرت مردم توفیقی نداشته‌اند.

فرماندار فامنین با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۷۰ پروژه با اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد ریال اعتبار (۱ میلیارد و ۱۸۹ میلیون و ۴۳۴ هزار) در شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

حسینی افزود: تعداد ۱۳ پروژه کلنگ زنی با اعتبار بیش از ۸ میلیارد ریال(۸۰۳ میلیون و ۹۹۲ هزار) و ۵۷ پروژه افتتاح با اعتبار بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال(۳۸۵ میلیون و ۴۴۴ هزار) بهره‌برداری می‌شود.

انتهای خبر/ حسینی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار