آخرین اخبار

11. مرداد 1402 - 18:55   |   کد مطلب: 27062
سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ادامه احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین با حضور مهندس آذرتکین معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضروریت های شهر فامنین است و در آینده می توان از پساب آن در کاربری‌‌های مفید استفاده کرد و لازم است در این خصوص پیگیری بیشتری انجام شود.

به گزارش آوای فامنین،

سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به ادامه احداث شبکه فاضلاب شهر فامنین با حضور مهندس آذرتکین معاون شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: احداث شبکه فاضلاب یکی از ضروریت های شهر فامنین است و در  آینده می توان از پساب آن در کاربری‌‌های مفید استفاده کرد و لازم است در این خصوص پیگیری بیشتری انجام شود. 

وی افزود:  برای تسریع با اولویت در کار، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای پیگری احداث فاضلاب شهر فامنین در نظر گرفته شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: امسال نوید باران خوب پاییزی در شهرستان داده شده و امیدوارم پروژه در کمترین زمان جمع آوری شود و  پیمان آینده نیز در اولویت کار قرار گیرد و به نحوی تصمیم گیری شود که مردم ثمره کار را به چشم ببینند.

شایان ذکر است ۵ کیلومتر خط انتقال و ۱۲۰۰ متر شبکه فاضلاب شهر فامنین اجرایی شده و ۲۲۰۰ متر نیز پیمان جدید جهت اجرای شبکه در شهر به‌ زودی اجرا خواهد شد.

انتهای خبر / حسینی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار