آخرین اخبار

9. مرداد 1402 - 17:12   |   کد مطلب: 27055
ساری-حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه برخی‌ها ظاهر دین دارند، اما محتوای دین را رها کردند، اضافه کرد: شمر در ظاهر دیندار و در باطن بی دین بود.

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ظهر امروز در مراسم عزاداری دهه دوم محرم در حسینیه عاشقان ولایت ساری، با اشاره به اینکه خدای متعال برای مومنین سه استثنا گذاشته است، گفت: یک زمان، شب قدر است که از هزاران شب بالاتر است، یکی دیگر مکان است مثل مسجد الحرام و دیگری انسان است، مثل پیامبر (ص)، اهل بیت (ع)، شهدا و علما هستند.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه پیامبر (ص) بهشت و جهنم را در زمان نبوت دیده است، افزود: پیامبر (ص) فرمودند امام حسین (ع) کشتی نجات و پیشروی عزت، فخر و گنج است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه امام راحل وقتی از فرانسه به ایران آمدند، با شهید عراقی به زیارت شاه عبدالعظیم حسنی رفتند، اضافه کرد:امام راحل به زیارت مزار شهید طیب رفتند و گفتند دعا کنید مثل شهید طیب عاقبت بخیر شویم.

حجت الاسلام رعایتی به بیان ویژگی‌های شهید طیب هم پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید طیب وقتی به کربلا رفت با امام حسین (ع) عهد بست که دیگر دست به کار‌های خلاف نزد و به مردم کمک کند که در آخر مستجاب الدعوه شد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی از شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هم وقتی مثل شهید طیب عاقبت بخیر شدند، گفت: ما گنجی به نام امام حسین (ع) داریم که استفاده از آن را بلد نیستیم که باید گنج عاشورا را با بصیرت استخراج کنیم.

حجت الاسلام رعایتی در ادامه با تبیین واقعه عاشورا، افزود: علت واقعه عاشورا  عدم دینداری خواص بود. همان طوری که در طول انقلاب بعضی‌ها همراه امام بودند، اما پس از مدت‌ها برعلیه امام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه در دین باید ظاهر و محتوا را باهم داشت، گفت:محتوای دین عبودیت، بندگی کردن، انسان بودن، مروت داشتن و جوانمرد بودن است. شیطان هم در تلاش است تا ظاهر و محتوای دین را از هم جدا کند.
 انتهای خبر / 
حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه برخی‌ها ظاهر دین دارند، اما محتوای دین را رها کردند، اضافه کرد: بعضی‌ها محتوای دین را دارند، اما ظاهر دین ندارند و برعکس.  

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه شمر در زمانی که در کنار امیرالمومنین علی (ع) بود، ظاهر دین را حفظ کرد، اما وقتی همراه عبیدالله بن زیاد شد، محتوای دینداری خویش را نشان داد، گفت: بعضی ها دیدند شمر راه را اشتباه را می رود اما بی تفاوت بودند و برخی دیگر نیز بصیرت نداشتند.

حجت الاسلام رعایتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه گاهی بعضی اوقات برخی خواص راه را اشتباه رفتند،افزود:ما دولتهای مختلفی را دیده ایم مثل دولت گذشته که کشور را معطل لبخند آمریکا کرد و چاه های عمیق قرض برای کشور درست کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار