آخرین اخبار

3. مرداد 1402 - 8:50   |   کد مطلب: 27042
امام جمعه شهرستان فامنین در مراسم عزاداری دهه محرم در بین کارکنان سپاه ناحیه ضمن تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام به داشتن روحیه و امید در بین نیروهای نظامی تاکید کردو امری مهم شمرد.

به گزارش آوای فامنین،

امام جمعه شهرستان فامنین  در مراسم عزاداری دهه محرم در بین کارکنان سپاه ناحیه ضمن تسلیت ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام به داشتن روحیه و امید در بین نیروهای نظامی تاکید کردو امری مهم شمرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین غفاری با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: امید مهم‌ترین ابزار پیشرفت است و دشمن روی این متمرکز شده؛ دشمن از همه‌ی توان دارد استفاده میکند برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران و تضعیف روحیه در بین نظامیان و آحاد مردم .

 

 ایشان گفت: امام حسین علیه السلام در واقعه کربلا برای یارانش امید آفرینی کرد و با نشان دادن جایگاه آنان در بهشت به بالا بردن روحیه جنگ آوری و مقابله با دشمن افزود و برای یارانش با وفایش جایگاه شهید و شهادت رو بالاترین مقام دانست.

 

سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام جایگاه رجعت را برای یارانش تشریع کرد  

و پرچم اسلام را با ظهور حضرت مهدی (عج) بدست دوباره برافراشته خواهد کرد.

 

در انتهای این عزاداری غفاری امام جمعه شهرستان مهمترین ابزار پیشرفت را امید دانست و خواست با روحیه بالا در مقابل دشمن ایستادگی کرده و جنگ ترکیبی آنان را خنثی کنیم.

انتهای خبر / حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار