آخرین اخبار

26. تير 1402 - 7:03   |   کد مطلب: 27025
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان برای رسوخ به حریم خصوصی خانواده‌‌ها گفت: هرجا که مصمم بودند کانون خانواده را مورد هدف قرار دهند،تلاش کردند مرز عفت و حجاب را بردارند.

به گزارش آوای فامنین، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان این مطلب که حلال و حرام هدف بعدی متخاصمان دین است، یادآوری کرد: حذف حرمت‌ها بیش از ۴۰۰ سال است که در غرب اتفاق افتاده و تولد تعداد بی‌شماری نوزاد نامشروع در هر سال گویای از هم‌پاشیدگی کانون‌های خانواده است که به سادگی می‌توان به آمار بیشترین موارد مرتبط در کشورهای غیراسلامی پی برد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان دین و نظام سعی بر انجام این قبیل برنامه‌ها در ادوار مختلف در کشورهای اسلامی داشته و دارند، اذعان کرد: مسئله کودتای به قدرت رساندن رضاشاه در ایران بعد از سلسله قاجار و امان‌الله خان در افغانستان، آتاترک در ترکیه و شخصی در عراق به طور همزمان با هدف فروپاشی دین و منویات دینی در جوامع اسلامی انجام شد که فقط در کشور ترکیه جواب داد؛ ولی در افغانستان و  در ایران موفقیت چندانی حاصل نشد.

فلاحی با بیان اینکه روحیه  دین‌ستیزی رضاخان تبعات آزاردهنده بسیاری برای افراد متدین جامعه داشت، افزود: اجرای کشف حجاب نسوان و چادرکشی از سر بانوان محجبه، اهانت به لباس مقدس روحانیت، هجوم به حوزه‌های علمیه و تعطیل کردن مراکز آموزشی دینی و در ادامه بازگشایی مدارس مروّج امور ضد دین از برنامه‌های دین‌زدایی رضاخان بود که با ایستادگی ملت در مقابل این جریان مانند واقعه «مسجد گوهرشاد» رخ داد و مردم برای اعتراض به بی‌قانونی کشف حجاب در حریم بارگاه امام‌رضا(ع) تجمع کردند؛ پهلوی آن مکان مقدس را به توپ بست و تعداد زیادی از افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشید؛ ولی در نهایت شکست خورد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح شرایط سخت زمان طاغوت برای حفظ تقید دینی که پایه‌گذار انقلاب اسلامی بوده، عنوان  کرد: پوشش؛ یک مسئله عمومی است و تا پایان جنگ کسی در جامعه اسلامی ایران غیرمانتویی نبود؛ در دوران سازندگی! کم‌پوششی کلید زده شد و اوج‌گیری آن در دوران اصلاحات بود و به همین شیوه تا جریان اغتشاشات سال گذشته تداوم یافت.

وی با تاکید بر اینکه عفاف و حجاب از سالیان دور با برنامه‌ریزی‌های مدوّن دشمنان دین طی ادوار مختلف جریان یافته، تصریح کرد: دشمنان برای فروپاشی جوامع اسلامی همواره تیر زهرآگین خود را ابتدا به سمت‌وسوی کانون خانواده‌های متدین ایرانی با طرح عفاف‌گریزی و حجاب‌ستیزی نشانه گرفته‌اند تا دستیابی به اهداف شوم بعدی آسان‌تر شود.

فلاحی با بیان اینکه درخصوص افرادی که کشف حجاب می‌کنند نگرانی زیادی وجود ندارد، تاکید کرد: با تصویب قانون مدون بازدارنده قوی اندک‌ نفراتی که در سطح جامعه وجود دارند با سامانه‌هایی که وزارت محترم کشور با درنظر گرفتن ناظرین عفاف و حجاب تغییر می‌کنند و نگرانی برای افراد یا گروه‌هایی که از این قشر بسیار کم و زیر یک درصد دفاع می‌کنند، وجود دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به قشر بی‌تفاوت جامعه یا هنجار شکنان و قانون‌ گریزان حمایت‌کننده از مقوله بد حجابی گفت: این افراد مایه نگرانی هستند و به‌نظر می‌رسد که باید در قانون شرایط این دسته از افراد نیز لحاظ شود تا با برخورد قانونی، اخلالگران امنیت جامعه نیز مورد هدایت قرار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار