آخرین اخبار

19. تير 1402 - 8:54   |   کد مطلب: 27006
جولان سگ‌های ولگرد در فامنین و حاشیه شهر که در برخی ساعت شبانه روز خود را به داخل شهر می‌رسانند به موضوعی جدی تبدیل شده است.
سگ ولگرد

به گزارش آوای فامنین، مدتی است که پیام‌های بسیاری از سوی شهروندان فامنینی مبنی بر رهایی و وجود سگ‌های ولگرد در گوشه گوشه این شهر و محله‌های مختلف به ما ارسال شده است.

مشکلی که اگر رسیدگی نشود روز به روز مشکلات بیشتری را به وجود خواهد آورد و در حال حاضر هم جولان سگ‌ها در محله‌های مختلف علاوه بر خطر انداختن سلامت افراد باعث به وجود آمدن وحشت کودکان و شهروندان شده است.

مشکل سگ‌های ولگرد در فامنین مشکل امروز و دیروز نیست و سال‌ها است که مردم و متولیان این حوزه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

موضوع سگ‌های ولگرد هر از گاهی به‌ عنوان یکی از عوامل بازدارنده در حفظ سیمای شهری که بهداشت شهروندان را نیز به مخاطره می‌اندازد، مطرح می‌شود.

شهر فامنین یکی از نقاطی است که با موضوع حضور سگ‌های ولگرد در خیابان‌ها و معابر خود دست‌ به‌ گریبان بوده و این امر آرامش شهروندان را دچار مشکل کرده است.

افزایش روز به روز جمعیت سگ‌های ولگرد در فامنین سبب ایجاد نارضایتی بسیاری از شهروندان شده است و تنها با قدم زدن در سطح شهر به ویژه در شب و حتی روز در هر محله‌ای با چندین سگ ولگرد مواجه می‌شویم، سگ‌هایی که گاهی تنها و گاهی در گله‌هایی که جمعیت آنها کم هم نیست در حال تردد در گوشه و کنار شهر و خیابان‌ها هستند و به نظر می‌رسد که تعداد این سگ‌ها افزایش قابل توجهی داشته و متأسفانه فکر اساسی برای جمع‌آوری آن‌ها نشده است.

شهروندی برای آوای فامنین در پیامی نوشته است مسئولان پیگیری کنند، تردد این سگ‌ها به حدی افزایش یافته است که شهروندان نه در روز آسایش و آرامشی دارند و نه شب از صدای این حیوانات می‌توانند استراحت کنند.

 شهروند دیگری هم در گفت‌وگو با آوای فامنین گفت: با وجود این سگ‌ها در محله، ما نه جرأت بیرون آمدن در آخر شب را داریم و نه کودکانمان در این روز‌های تابستانی می‌توانند در کوچه بازی کنند.

لطفا مسئولین فکری بحال این سگ های ولگرد کنند تا مشکلات جدیتر پیش نیامده است.

انتهای خبر / حسینی

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار