آخرین اخبار

17. تير 1402 - 10:14   |   کد مطلب: 26999
برپایی ایستگاه های صلواتی و مولودی خوانی در جشن عید غدیر خم در شهر فامنین
عید غدیر خم  و مولودی خوانی

به گزارش آوای فامنین،
برپایی ایستگاه های صلواتی متعدد با همکاری وهمیاری مردم شهرستان واهالی فامنین، پایگاه های بسیج حوزه ها ایستگاه های وسایل بازی و فراغت نوجوانان از جمله فوتبال دستی، بازی های رایانه ای، ایستگاه های سلامت، ایستگاه بازی بچه ها، چرخ فلک، نقاشی با مداد رنگی، نقاشی با رنگ گواش، ایستگاه خیاطی و هنرهای دستی، ایستگاه گفتمان دینی و میز خدمت، ایستگاه ها و موکب های  پذیرای و ... ایستگاه های مختلف به این جشن با شکوه در فامنین عظمت بخشیدند.

در عید غدیر خم با همکاری هئیت های مذهبی شهر فامنین، فرمانداری و فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه فامنین، مسئولین ادارات  با مولودی خوانی و پیاده روی در سطح شهر فامنین که با استقبال بی نظیر مردم از مسجد جامع تا ابتدای مسیر (چهار راه پارک) پیاده روی کردند و به جمع شرکت کنندگان در مسیر یک کیلو متری مردم از چهار راه پارک تا چهار راه شهدا پیوستند و که این امر باعث پیوند قلبی در بین مردم و مسئولین این شهرستان شد.

درپایان از همکاری نیروی انتظامی و سپاه برای تعیین امنیت مردم و شرکت کنندگان، همچنین شهرداری و اداره آب که به  ایستگاه ها و موکب های جشن یاری رساندند تقدیر و تشکر گردید.

انتهای خبر / حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار