آخرین اخبار

2. خرداد 1402 - 20:35   |   کد مطلب: 26926
سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته در برنامه مسجد محوری و بررسی مشکلات مطروحه توسط شهروندان گفت: ۲۰ کار مهم بر زمین مانده در شهرستان وجود دارد و اگر پیشروی خوبی در هر کدام از اینها داشته باشیم در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ شاهد پیشرفت شهرستان در همه موارد خواهیم بود
پیگیری مشکلات شهرستان فامنین توسط فرمانداری

به گزارش آوای فامنین،

فرماندار فامنین بر مدیریت کارهای زمین مانده و ناتمام در شهرستان تاکید کرد.
سید روح‌الله حسینی در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته در برنامه مسجد محوری و بررسی مشکلات مطروحه توسط شهروندان گفت: ۲۰ کار مهم بر زمین مانده در شهرستان وجود دارد و اگر پیشروی خوبی در هر کدام از اینها داشته باشیم در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ شاهد پیشرفت شهرستان در همه موارد خواهیم بود.
وی افزود:کارهای زمین مانده در شهرستان فامنین زیاد است و این کارها تا رسیدن به نتیجه باید مدیریت شود.
برای رونق گرفتن احداث مسکن ملی در شهرستان باید تمامی مسئولین و مردم پای کار بیایند.
 در توسعه محدوده شهری کارهای خوبی در حال انجام است و از زحمات اعضای شورای شهر، شهردار و کارکنان شهرداری در حل مشکلات مردم تشکر و قدردانی می کنم.
کارهایی که در دید ما کوچک است اگر پیگیری و پاسخ داده شود باعث امیدآفرینی بین مردم می شود و باید با عمل ثابت کنیم در کنار مردم هستیم.
موانع موجود بعضاً از سوء مدیریت‌های گذشته است و این هنر شهرداری و شورا است که از این مشکلات بیرون بیاید و آنها را مدیریت کرده و کار قانونی انجام شود.
 در بحث تکمیل سالن ورزشی ماماهان و سراوک با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده، در سال جاری اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.
 مسکن مهر تا خرداد ماه باید تعیین تکلیف شود و در حوزه آب اتفاقات خوبی در سطح شهرستان در حال شکل‌گیری است و با اراده مدیران شهرستان و حمایت مسئولان و مدیران استان امیدواریم مشکلات مطرح شده، برطرف شود.

انتهای پیام / حسینی

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار