آخرین اخبار

23. شهريور 1392 - 8:45   |   کد مطلب: 2685
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان و رزمندگان اسلام در بندهای رژیم بعث عرق با انجام کارهای فرهنگی، نیروهای بعثی را به اسارت خود درآورده بودند و این بندها به زندانی برای عراقی‌ها تبدیل شده بود.

امیر خجسته ظهر امروز در آئین پایانی ششمین دوره آموزشی یاران فرهنگ منطقه 5 و 23 دانشگاه آزاد اسلامی در همدان اظهار کرد: کار فرهنگی با زور و اجبار نیست، باید با اعتقاد راسخ انجام شود، اسرای ما با وجود شکنجه‌های متعدد از عقیده خود دست برنداشتند.

وی تصریح کرد: برخی از آزادگان حتی چشم و دست یا پای خود را در اسارت از دست دادند اما عقیده و ایمان خود را حفظ کردند و امروز جوانان نیز باید از همین آزادگان الگو گرفته و به عنوان یاران فرهنگی در جامعه اثربخش شوند.

خجسته افزود: در زمان اسارت، رژیم بعثی قصد داشت به هر طریق ممکن روی آزادگان اثر گذاشته و آنها را از مسیر منحرف کند، اما با رهنمودهای شهید ابوترابی، این توطئه دشمن نیز شکست خورد و سربازان عراقی به اسارت آزادگان درآمدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، علاءالدین بروجردی را یکی از یاران فرهنگی و تاثیرگذار در ایران اسلامی برشمرد و گفت: زمانی که بروجردی قصد داشت به سوریه برود به او گفتیم که در منطقه جنگ بوده و خطرناک است که رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بی اعتنا به جنگ و بمباران برای عیادت از مردم سوریه و ملاقات با دولت به این کشور عزیمت کرد.

خجسته در مورد علت جنگ در سوریه اظهار کرد: اگر امروز بحث لبنان و سوریه مطرح شده به این دلیل است که ما مرز خود را کنار مرز اسرائیل قرار داده‌ایم و اگر ما این برنامه‌ریزی را نمی‌کردیم اسرائیل مرز خود را کنار مرز ما در آذربایجان و ترکیه و عراق قرار داده و ناامنی ایجاد می‌کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت، دانشجویان را موذن جامعه برشمرد و افزود: اگر دانشجویان خواب بمانند نماز مردم قضا می‌شود، یاران فرهنگی همان افسران فرهنگی هستند و باید در جبهه فرهنگی با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند.

وی گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در دنیا می‌درخشد به دلیل وجود فرهنگ ناب محمدی (ص) است، بیداری اسلامی نیز نتیجه همین فرهنگ است.

منبع:تسنیم

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار