آخرین اخبار

24. مهر 1398 - 11:58   |   کد مطلب: 26728
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین اعلام کرد:روز دوشنبه به دنبال مراجعه تعدادی از دانش آموزان مدرسه شبانه روزی ایثار با علائم گوارشی به اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) مراحل پذیرش،ویزیت و درمان آنها توسط تیم درمانی بیمارستان انجام شد و با توجه به افزایش بیماران،تیم فنی مرکز بهداشت شهرستان نیز جهت کنترل بیماری وارد عمل شد
 کنترل مسمومیت ناشی از مواد غذایی تعدادی از دانش آموزان شهرستان فامنین

به گزارش آوای فامنین،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین اعلام کرد:

روز دوشنبه به دنبال مراجعه تعدادی از دانش آموزان مدرسه شبانه روزی ایثار با علائم گوارشی به اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) مراحل پذیرش،ویزیت و درمان آنها توسط تیم درمانی بیمارستان انجام شد و با توجه به افزایش بیماران،تیم فنی مرکز بهداشت شهرستان نیز جهت کنترل بیماری وارد عمل شد.

دکتر دیناری گفت: روند درمان بیماران از دوشنبه شب آغاز و تا ظهر روز سه شنبه ادامه داشت.همچنین صبح روز سه شنبه کلیه عوامل اجرایی استان و شهرستان اعم از فرماندار شهرستان،مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان ، تیم فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان و کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع ضمن حضور در بیمارستان امام حسن (ع) و بازدید از محل اسکان دانش‌آموزان با تشکیل جلسه بحران دستورات لازم را برای کنترل بیماری صادر کردند.

دکتر دیناری در ادامه گفت: روز سه شنبه با حضور چند تیم فنی کلیه دانش آموزان مورد ارزیابی فنی قرار گرفته و از کلیه مواد غذایی موجود در محل طبخ و توزیع غذا نمونه برداری گردید و نتایج بررسی اپیدمیولوژیک تکمیل و گزارش آن به مسئولین ذیربط اعلام خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداری شهرستان و کلیه عوامل اجرایی استان و شهرستان در همکاری جهت کنترل بیماری افزود: خوشبختانه بیماری از ظهر روز سه شنبه کنترل و از عصر همان روز دیگر هیچ مراجعه ای وجود نداشته و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

همچنین کلیه بیماران فوق تا درمان کامل تحت نظر عوامل فنی مرکز بهداشت با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قرار خواهند داشت.
وی در پایان افزود؛ به هر حال شیوع بیماریهای قابل انتقال از راه اب و غذا در محل های پر جمعیت در همه جا معمول بوده ولی از عموم مردم عزیز درخواست می گردد موارد مشابه را به نزدیک ترین مرکز بهداشتی درمانی اطلاع دهند.

/انتهاي پيام

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار