آخرین اخبار

21. تير 1397 - 9:22   |   کد مطلب: 26720
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به هجمه‌های دشمنان و تلاش آنان برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه گفت: احیای عفاف و حجاب پیگیری و تلاش جهادی می‌طلبد.

به گزارش آوای فامنین، سرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، عفت عمومی را مایه عزتمندی جامعه برشمرد و اظهار داشت: اینکه دشمنان با تمام توان و امکانات و نیرویشان در جهت از بین بردن عفت عمومی و حجاب زنان ما هستند نشان از اهمیت عفاف و حجاب دارد.

وی افزود: جامعه‎ای که در آن حیا و عفت از بین رفت همه چیز خود را از دست خواهد داد و دشمنان داخلی و خارجی این را خوب فهمیده‌اند و برای از بین بردن این ارزش‌های والای انسانی از هیچ تلاشی فروگزار نکرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما در طول ادوار بعد از انقلاب در طراحی‌های دشمنان برای از بین بردن عفاف و حجاب کوتاهی کرده‌ایم و دشمنان متأسفانه تا حدودی موفق بوده‌اند و آمارهای طلاق و انحرافات اخلاقی در بین جامعه نشانگر این موضوع است.

وی با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان و پیگیری و رفع این موضوع مسئولیت ما را بیشتر می‌کند، عنوان کرد: احیای عفاف و حجاب پیگیری و تلاش جهادی می‌طلبد.

وی یادآور شد: در عصر حاضر با وجود زمینه‌های بسیار زیاد انحراف اخلاقی در جامعه، افرادی که توانسته‌اند خود را در مسیر اسلام و انقلاب و انسانیت حفظ کنند انسان‌هایی بسیار بزرگ با اراده‌های قوی هستند و نباید این را نیز نادیده گرفت که جوانان متدین و باتقوا و انقلابی کم نداریم که این جوانان مایه دلگرمی و امید به آینده کشور هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار