آخرین اخبار

22. شهريور 1392 - 12:14   |   کد مطلب: 2672
در موردجاده روستای اصله که چند ی پیش 3 جوان پرپر شدند صحبت می کنیم:متأسفانه هر ساله تعداد زیادی در این جاده - حد فاصل سه راهی اصله از جاده ساوه تا روستای کاج - بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند .

آقایان مسئول به گوش باشید در موردجاده روستای اصله که چند ی پیش 3 جوان پرپر شدند صحبت می کنیم:

متأسفانه هر ساله تعداد زیادی در این جاده - حد فاصل سه راهی اصله از جاده ساوه تا روستای کاج - بر اثر تصادف جان خود را از دست می دهند .

این مسیر بجز اینکه محل رفت و آمد اهالی روستاهایی است که در حاشیه آن قرار گرفته اند ، محل تردد مسافرانی است که از شهرهای تهران ، ساوه ، قم و ... به مقصد قروه درجزین و شهرستان رزن عزم سفر می کنند و همچنین محل آمد و شد خودروهای سنگین حمل سیمان نیز می باشد که از کارخانه سیمان هگمتان بارگیری کرده و به تمام نقاط کشور تردد مینمایند .

اما در عین حال بدلیل کم عرض بودن و نداشتن استانداردهای لازم همواره موجب تصادفات دلخراش و کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از هموطنان می شود.

هر از چندگاهی زمزمه هایی مبنی بر شروع طرح تعریض این جاده به گوش می رسد اما تاکنون  اقدام جدی در این مورد صورت نگرفته است . امید است مسئولین امر مسأله را جدی گرفته و با تخصیص اعتبار لازم جهت تعریض این جاده از مرگ و میر های دلخراش جلوگیری نمایند .

البته ناگفته نماند که خطاهای انسانی مانند سرعت زیاد و انحراف به چپ و ... نیز سهم بسزایی در تشدید تصادفات دارند که با کمی دوراندیشی و صبر و حوصله میتوان از آنها جلوگیری کرد .

منبع:پیشرفت وتوسعه فامنین

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار