آخرین اخبار

20. شهريور 1392 - 10:30   |   کد مطلب: 2637
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین گفت:هدف از اجرای پروژه مهر این است که با فراهم کردن شرایط مطلوب بهترین خاطره درذهن دانش آموزان درهنگا م ورود به مدرسه فراهم آید ".

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فامنین درپنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته کرامت به ارائه گزارش مختصری از رونداجرایی فعالیت های مربوط به پروژه مهرپرداخت و گفت:" با تشکیل اولین جلسه ستاد پروژه مهردرخردادماه سال جاری برنامه های مربوط به کمیته های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت و کمیته هاموظف شدند تابرنامه های مربوط به کمیته خود را انجام دهند".

   علی رستمی افزود: " هدف از اجرای پروژه مهر این است که با فراهم کردن شرایط مطلوب بهترین خاطره درذهن دانش آموزان درهنگا م ورود به مدرسه فراهم آید ".

   رستمی گفت:" با برگزاری سمینارمدیران وظایف مربوط به مدیران بازگوشد و مدیران ماموریت یافتند تا باهماهنگی اداره برنامه های کمیته های مختلف را اجرایی کنندودراین راستا دربخش تعمیر،تجهیز ،زیباسازی فضاهای آموزشی ،اطلاع رسانی،ثبت نام دانش آموزان ،توزیع کتب و دفترچه اقدامات با موفقیت به انجام رسید".

   وی اظهارداشت :"27000جلد کتاب بین دانش آموزان مقطع ابتدایی توزیع شده است و کارتوزیع کتب مربوط به دوره اول و دوم متوسطه به لوازم التحریری ها وکتاب فروشی های سطح شهرمحول شده است وتعداد42000جلد دفترچه درجهت رفاه حال دانش آموزان توزیع شده است".

    رستمی از برگزاری جشن شکوفه ها در31شهریورخبردادوگفت:" 31شهریور دانش آموزان جدیدالورود  روز ورود خودبه مدرسه را جشن خواهندگرفت و اول مهرنیز زنگ مهرو مقاومت به مناسبت بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس درآموزشگاه شهیده سمیه نواخته خواهدشد".

منبع  سایت آموزش وپرورش فامنین

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار