آخرین اخبار

18. شهريور 1392 - 12:11   |   کد مطلب: 2538
حجت‌الاسلام سيد يوسف مهديان، سرپرست تبليغات اسلامی فامنين
دهه كرامت مهم‌ترين فرصت برای تشريح مباحث سبك زندگی اسلامی است
سرپرست تبليغات اسلامی فامنين با بیان اینکه دهه كرامت مهم‌ترين فرصت برای تشريح مباحث سبك زندگی اسلامی است، اظهار کرد: دهه كرامت مهم‌ترين فرصت برای تشريح مباحث سبك زندگی اسلامی است، برای ترویج و آموزش سبك زندگی اسلامی به ویژه به جوانان و اهمیت توجه به آن باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.

حجت‌الاسلام سيد يوسف مهديان، سرپرست تبليغات اسلامی فامنين گفت: دهه كرامت مهم‌ترين فرصت برای تشريح مباحث سبك زندگی اسلامی است، و برای ترویج و آموزش سبك زندگی اسلامی به ویژه به جوانان و اهمیت توجه به آن باید از فرصت‌ها به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد.

وی افزود: برگزاری كارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع ترويج سبك زندگی اسلامی بر اساس سيره نبوی، برگزاری كارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دينی با موضوع حجاب و عفاف و نيز برپائی جشن‌های ولادت حضرت معصومه(س) در سطح شهرستان توسط مساجد و هيئت‌های مذهبی از ديگر برنامه‌های اين اداره در دهه كرامت است.

از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی فامنین برگزاری كارگاه‌ مهارت‌های زندگی با موضوع ترويج سبك زندگی اسلامی، برگزاری كارگاه‌های آموزشی و گفتمان‌های دينی با موضوع حجاب و عفاف و نيز برپائی جشن‌های ولادت در سطح شهرستان با همکاری مساجد و هيئت‌های مذهبی در دهه كرامت است.

وی افزود: جشن‌های رضوی دهه كرامت از 16 شهريورماه همزمان با ولادت حضرت معصومه‌(س) آغاز شده که تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد و بايد با برنامه‌ريزی خوب و هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه باشكوهتر این مراسم‌ها تلاش و همت شود.

حجت‌الاسلام مهديان بر گسترش هر چه بيشتر سيره و روش اهل بيت(ع) به خصوص امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با ايجاد بسترهای لازم فرهنگی در منطقه تاكيد كرد و اظهار كرد: جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه كرامت چندی پيش با حضور جمعی از مسئولان حوزه فرهنگی شهرستان در سالن جلسات اين اداره برگزار شد.

ایکنا:

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار