آخرین اخبار

18. شهريور 1392 - 11:56   |   کد مطلب: 2534
معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان
دو واحد سهم فامنین از 124 واحد ساخت قطعات بتنی دارای پروانه در استان همدان
علیرضا متین: 124 واحد ساخت قطعات بتنی در همدان دارای پروانه هستند که ظرفیت تولید این واحدها افزون بر 24 میلیون عدد در سال است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: ظرفیت تولید قطعات بتنی در این استان به 24 میلیون و 100 هزار عدد در سال رسیده است.

"علیرضا متین" افزود: 124 واحد ساخت قطعات بتنی در همدان دارای پروانه هستند که ظرفیت تولید این واحدها افزون بر 24 میلیون عدد در سال است.

وی اضافه کرد: 36 مجوز جدید برای ساخت قطعات بتنی به متقاضیان ارائه شده است که در صورت فعال شدن این واحدها پنج میلیون و 960 هزار عدد به ظرفیت تولید قطعات بتنی در این استان اضافه می‌شود.

معاون برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اظهارکرد: با وجود اشباع شدن تولید قطعات بتنی در شهر همدان در صورت ممانعت از فعالیت آنها شاهد افزایش فعالیت واحدهای غیرمجاز خواهیم بود.

متین افزود: در حال حاضر واحدهایی که به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت قطعات بتنی می‌کنند در مسیرهای جورقان و شهرک مدنی فعال هستند که در صورت تشکیل یک اتحادیه این واحدها ساماندهی و نظام‌مند شده و متولیان آنها به صورت خودجوش اقدام به برخورد با واحدهای غیر مجاز و بدون پروانه می‌کنند.

وی پیشنهاد کرد: با توجه به اتمام دوره ساخت و ساز فرصت مناسبی برای برخورد با واحدهای ساخت قطعات بتنی غیرمجاز فراهم شده تا آنها از این فرصت برای دریافت مجوز و پروانه فعالیت بهره گیرند.

وی گفت: از حیث پراکنش 49 واحد قطعات بتنی در همدان، 27 واحد در رزن، 9 واحد در ملایر، هفت واحد در نهاوند، هشت واحد تویسرکان، هشت واحد در بهار، هشت واحد در کبودراهنگ، پنج واحد در اسدآباد و دو واحد در فامنین فعال هستند.

خبرگزاری(ایسنا):1369510961_mbs100-ks2-2trheee_2_2

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار