آخرین اخبار

17. شهريور 1392 - 8:20   |   کد مطلب: 2512
انتقاد نماینده‌ی مردم همدان و فامنین از عملکرد برخی مدیران حوزه‌ی عمرانی استان
خجسته : مدیران نباید به روزمرگی دچار شوند.
نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد برخی مدیران حوزه‌ی عمرانی استان گفت: مدیران عمرانی پیگیری لازم را برای جذب اعتبار انجام دهند چون وضعیت استان مطلوب نیست.

«امیر خجسته» در کمیته‌ برنامه‌ریزی شهرستان همدان با بیان این‌که بودجه‌ی امسال بر اساس شرایط تحریم و خاص تصویب شده است، اظهار کرد: از معاونت برنامه‌ریزی استانداری همدان خواستیم تا بودجه‌ی استان‌های سردسیر به‌خصوص همدان را در سریع‌ترین زمان تخصیص دهند تا بتوان کار اجرایی کرد.

وی با اشاره به این‌که تاخیر در ابلاغ بودجه از اتفاقات ناخوشایند امسال است، ادامه داد: مدیران از هم‌اکنون باید به فکر بودجه‌ی سال آینده باشند و پیگیری‌های لازم را از امروز از طریق وزراتخانه‌ها انجام دهند و در راستای جذب بودجه ملی اقدام کنند.

نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان‌های موفق از تیرماه به‌دنبال جذب بودجه و ردیف هستند چون در ایام بررسی لایحه، اسکلت بودجه بسته شده و تغییر آن مشکل است. مدیران ارشد استان باید نیازها را به وزارتخانه‌ها و معاونت‌ها ارائه دهند.

خجسته افزود: استانی می‌تواند بودجه‌ی ملی جذب کند که مدیران آن، استقامت و جسارت زیادی داشته باشند. مدیران نباید به روزمرگی دچار شوند.

وی تصریح کرد: کشور دارای سیستم نیست که بودجه در آن عادلانه توزیع شود، باید پیگیر بود تا همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن به حق واقعی خود برسد.

نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در خانه‌ی ملت با اشاره به مشکل کم‌آبی و خرید چاه‌های کشاورزی برای تامین آب شرب، اظهار کرد: اگر پروژه‌ی خط انتقال آب از سد تالوار از طریق مدیریت سابق استان پیگیری می‌شد و اعتبارات لازم برای آن تخصیص می‌یافت امروز پروژه پیشرفت زیادی داشت. آبرسانی از تالوار آب شرب 11 شهر و 48 روستا را تامین می‌کند.

خجسته ادامه داد: امروز می‌بینیم که مجمع نمایندگان زنجان به دنبال حذف حقآبه همدان از این سد هستند و اگر دیر اقدام کنیم این اتفاق می‌افتد.

وی یادآور شد: از استاندار کار سیاسی نمی‌خواهیم، از شورای شهر و شهردار فعالیت‌های سیاسی، جناحی و خطی نمی‌خواهیم. این افراد باید کار اجرایی انجام دهند تا استان به حق خود برسد.

نماینده‌ی مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: به معاونت عمرانی استانداری ابلاغ شده تا از نیروهای بومی در پروژه‌ها استفاده شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده در حالی‌که در دیگر استان‌ها شاهد این قضیه هستیم.

خجسته از مسؤولان عمرانی استان خواست اعلام کنند چرا تاکنون 20 کیلومتر باقی مانده از آزادراه همدان - ساوه اجرایی نشده است در حالی که همه‌ی عوارضی‌های آن ساخته شده است؟

وی با طرح این پرسش که چرا مدیران استان نسبت به ورودی شهر حساسیت ندارند و آن را ساماندهی نمی‌کنند؟ یادآور شد: استان همدان نیازمند مدیران ریسک‌پذیر، اثرگذار، تحول‌گرا و خستگی‌ناپذیر است.

ایسنا:

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار