آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 7:47   |   کد مطلب: 25077
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین از اجرای طرح «بسامد» در کتابخانه شهید مطهری این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای فامنین، روح الله رسولی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح «بسامد» به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین دوره کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح ۵۷ عنوان کتاب از پر امانت‌ترین کتاب‌های موجود در کتابخانه عمومی شهید مطهری فامنین به نمایش گذاشته می‌شود، گفت: در ۵ حوزه پرطرفدار روانشناسی، دین، ادبیات(ایرانی و خارجی)، تاریخ(دفاع مقدس) و نوجوان عناوین مختلف کتاب در معرض دید عموم گذاشته شده است.

رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان فامنین، بیان کرد: تعدادی از پرتیراژترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران و جهان که اکثر آنها جوایز ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند نیز به مجموعه اضافه شده است.

وی عنوان کرد: با امانت رفتن هر یک از این کتب، کتب پر امانت دیگر جایگزین خواهد شد تا روند امانت همچنان ادامه داشته باشد.

رسولی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، افزود: نسشت کتابخوان مدرسه ای و کتابخانه ای، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی، خوش نویسی و بازدید از کتابخانه در این دوره برگزار خواهد شد.

وی با اهمیت به اهدای کتاب افزود: امیدوارم خیرین در این حوزه ورود کنند تا بتوانیم شرایط خواندن کتاب‌هایی که در دسترس دیگران به ویژه افرادی که در دورترین نقاط هستند، فراهم کنیم.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار