آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 7:44   |   کد مطلب: 25076
مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: فرودگاه همدان برای نشست و برخاست هواپیماهای حامل مصدومان زلزله کرمانشاه در شرایط آمادگی کامل قرار دارد.

به گزارش آوای فامنین،؛علیمردان طالبی ،افزود: قرار است شمار زیادی از مصدومان زلزله کرمانشاه توسط هواپیما به مراکز درمانی همدان منتقل شود.

وی اضافه کرد: به این منظور فرودگاه همدان در آماده باش کامل قرار دارد و یک تیم تریاژ برای انجام فرایند اولویت بندی بیماران برای انتقال به بیمارستان های پیش بینی شده طبق نوع بیماری پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شماری از مجروحان حادثه زلزله شب گذشته کرمانشاه هم اینک در بیمارستان بعثت شهر همدان بستری شدند و در حال حاضر 500 تخت بیمارستانی برای پذیرش زلزله زدگان آماده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان، سالن صخره نوردی استان برای اسکان همراهان بیماران تجهیز شده است.

طالبی بیان کرد: طبق قانون مدیریت بحران تنها 2 ارگان کمیته امداد مام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر می توانند در مواقع بحرانی نسبت به حذب کمک های مردمی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون چندین محموله مواد غذایی و اقلام مورد نیاز زلزله زدگان توسط نهادهای یاد شده به کرمانشاه ارسال شده است و این روند ادامه می یابد.

وی اظهار داد: برای تامین نان مورد نیاز اهالی کرمانشاه، به متصدیان تمامی نانوایی ها دستور داده شده است که در صورت نیاز در زمان غیر از ساعات پیش بینی شده نیز نسبت به پخت نان اقدام کنند.

زلزله ای شب گذشته - یکشنبه - به بزرگی 7.3 ریشتر در شرق عراق و در نزدیکی قصرشیرین رخ داد که لرزش آن تا تهران و استان های مرکزی ایران احساس شد.

بر اساس آخرین آمارها این زلزله 430 کشته و افزون بر 6هزار و 700 مصدوم داشته است و بیشترین خسارت ها مربوط به شهرستان سرپل ذهاب می شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار