آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 10:44   |   کد مطلب: 24694
مسئول سازمان بسیج اصناف کشور گفت: تا زمانی که صادرات در کشور انجام نگیرد نفس بازار تازه نخواهد شد، اکنون در مورد اقتصاد هجمه تخریب زیاد شده است.

به گزارش آوای فامنین،غلامرضا حسن‌پور اشکذری در چهارمین همایش تخصصی صنعت کیف، کفش و چرم در همدان، اظهار داشت: اکنون در جنگ اقتصادی شما تولیدکنندگان صنعت کیف، کفش و چرم افسران جنگ اقتصادی هستید.

وی با بیان اینکه ما باید قدر افسران جنگ اقتصادی را بدانیم، گفت: مجموعه سپاه و بسیج به عنوان پیرو شعار وضع اقتصاد با عنوان «هدایت، حمایت و نظارت» کار را دنبال می کند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور تأکید کرد: تا زمانی که صادرات در کشور انجام نگیرد نفس بازار تازه نخواهد شد، اکنون در مورد اقتصاد هجمه تخریب زیاد شده است.

وی با بیان اینکه بسیج یک نیروی امدادی برای اتحادیه ها است، عنوان کرد: بسیج به فرمان مقام معظم رهبری وارد عمل شد و ایشان فرمودند «اگر بسیج وارد اقتصاد شود، اقتصاد، مردم سالار می شود».

حسن‌پور اشکذری در ادامه با اشاره به اینکه ما کار فرهنگی در دستور کار داریم، افزود: مستند ترکیبی به نام «حاتم» که مخفف «حمایت از تولید ملی» است در تهران تهیه می شود که در این مستند با تولیدکنندگان صحبت می شود و در 14 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده است.

وی یادآور شد: با رایزنی هایی که انجام گرفته مقرر شده صنعت کیف، کفش و چرم نیز در صدا و سیما مطرح شود که هم قدرت نمایی و هم ضعف های کار و هم راهکار ارائه دهیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: بسیج این هماهنگی را با سراسر کشور می تواند انجام دهد که با همکاری اتاق اصناف سایتی طراحی کند که هر مغازه‌داری تولیدی خود را در آن سایت عرضه کند و خود فروشنده کار فروش را انجام دهد.

وی در خصوص مالیات تصریح کرد: ما با افزایش 8 درصدی مالیات مخالف هستیم و باید با هم معامله و تولید را تقویت کنیم چراکه وقتی می توانیم مالیات را أخذ کنیم که کسب و کارمان رونق داشته باشد.

حسن‌پور اشکذری در خصوص عقد قرارداد با بنیاد شهید، گفت: با بنیاد شهید تفاهم کردیم که فرزندان ایثارگران و شهدا را به عنوان شاگرد تا 5 سال جذب کنیم و حق بیمه را دولت پرداخت ‌کند و کلیه اتحادیه ها این موضوع را باید پیگیری کنند.

وی در خصوص تولید بیان کرد: در تولید باید یک مغز متفکر بالای سر آن باشد و به همین دلیل ما طرح راه اندازی شرکت‌های پشتیبان را در دستور کار داریم و نمانام‌هایی(برندهایی) که تولیدی دارند با یکدیگر یکپارچه شوند و تولیدی های کوچک که توانایی اداره شدن را ندارند با یکدیگر زنجیره ای شوند و 7 یا 8 تولیدی با یکدیگر یک نمانام را انتخاب کنند.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هر کاری پیوست فرهنگی دارد و این صنعت و امثال آن باید با سبک ایرانی ـ اسلامی همخوانی داشته باشد و نمادش نماد اسلامی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار