آخرین اخبار

4. مرداد 1396 - 7:59   |   کد مطلب: 24614
فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ از توقيف 440دستگاه وسيله نقليه متخلف و مزاحم درتيرماه سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای فامنین،  سرهنگ "محمدعلي محمدي" در تشریح این خبر گفت:به منظور کاهش تصادفات و روانسازي ترافيک و افزايش آرامش و امنيت عمومي شهروندان وتامين نظم وامنيت درتفرجگاه هاي شهرستان طرح ارتقا امنيت اجتماعي و برخورد با رانندگان خودرو و موتورسواران بي قانون در سطح شهرستان اجرا شد.
وي با اشاره به اينکه اين طرح با همکاري پليس راهور، کلانتري، پليس هاي تخصصي و يگان امداد در خيابان هاي اصلي و پارک هاي شهرستان کبودراهنگ ازاول تابستان به اجرا گذاشته شد، افزود: در اين راستا تعداد 110دستگاه خودرو و 330دستگاه موتورسيکلت متخلف بعلت نداشتن گواهينامه و مدارك لازم، پلاک و مزاحمت براي شهروندان راهي پارکينگ شده اند.
اين مقام مسئول انتظامي تصريح کرد:با شروع فصل تابستان وحضور شهروندان در تفرجگاه هاي شهرستان، پليس به صورت شبانه روزي براي تامين نظم و امنيت دراين مکان ها حضوردارد.
فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ با توصيه به شهروندان جهت رعايت قوانين راهنمايي ورانندگي براحترام به حقوق همديگرتاکيدکردو در پايان گفت: پليس مصمم است که به صورت جدي و قاطعانه با خاطيان و برهم زنندگان نظم وامنيت عمومي برخورد کند و اجازه نخواهد داد که امنيت و آرامش شهروندان را به مخاطره بيندازند.

 

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار