آخرین اخبار

28. اسفند 1395 - 15:47   |   کد مطلب: 23655
مشاور بانوان فرمانداری شهرستان فامنین، از بیماران بستری در بخش زنان و بخش زایمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فامنین عیادت کرده و از زحمات ریاست شبکه بهداشت و سلامت و پرسنل پرتلاش، تقدیر کردند.
عیادت از بیماران بخش بستری زنان و بخش زایمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) فامنین

به گزارش آوای فامنین، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن و تجلیل از مادران، مشاور بانوان فرمانداری به همراه مسئول بسیج خواهران و اعضای هلال احمر شهرستان فامنین، از بیماران بخش بستری زنان و بخش زایمان بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) عیادت کرده و از زحمات ریاست شبکه بهداشت  و پرسنل خدوم و پر تلاش بیمارستان تقدیر کرد.

 

طاهره حاجیلو ضمن تبریک سال جدید و ولادت پرنور و مبارک بانوی دوعالم، اظهار کرد: بهار امسال با ایام ولادت کوثر آل رسول الله(ص) مصادف شده است و این امر مایه خیر و برکت معنوی، برای زنان سرزمینم خواهد بود، تا همه در سایه ولایت و امامت، با توسل به زهرای اطهر(س) سالی خوش را آغاز کنیم.

 

وی افزود: آرزوی ما در این ایام مبارک و سال جدید تداوم موفقیت و سلامتی برای تک تک بانوان و مادران است و از خداوند منان خواستاریم که همه مادران را حفظ نماید و شاهد تربیت نسلی جوان و شاداب و پیروان واقعی اهل بیت علیهم السلام باشیم.

 

مدیر کانون بانوان فامنین ادامه داد: تلاش ما ایجاد فضایی مناسب برای حضور بانوان شهرستان در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و مذهبی بوده و امیدواریم بتوانیم زیرساخت هایی برای شادی و نشاط این قشر عظیم و تأثیر گذار جامعه ایجاد نماییم.

 

حاجیلو با اشاره به ارزش والای مقام زن در دین مبین اسلام اذعان کرد: به یقین می توان گفت دین خاتم بیش از همه ادیان به احیای مقام زن و جایگاهش همت گماشته و معارف و الگوهایی حیات بخش برای هدایت و سعادت زنان قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: همانگونه که حدود نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند باید در نظر داشته باشیم، همانگونه که به فرموده ی امام راحل "از دامن زن مرد به معراج می رود"، زنان می توانند با حفظ حریم و عفت در فعالیت های اجتماعی حضور داشته و بر کل جامعه اثر گذار باشند.

 

مشاور بانوان فرمانداری، ضمن تقدیر از بانوان فرهیخته و خیر و فعالان فرهنگی شهرستان، تقدیر کرده و افزود: بر دستان مادران شهدا بوسه می زنیم که امنیت و آرامش امروزمان را مدیون گذشت و ایثار این عزیزان هستیم و برای صبوری و سلامتی همه مادران و زنان سربلند ایران آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار