آخرین اخبار

9. خرداد 1392 - 17:44   |   کد مطلب: 1573
فرماندار فامنین گفت:روحانیون از دوران قبل از انقلاب براي تشکيل جامعه اسلامي تلاشهاي فراوان نمودند و در همه حال سنگ زيرين آسياب بوده اند

 

untitled

به گزارش آوای فامنین ،سيد رسول حسيني،فرماندار فامنين در کارگروه فرهنگي امور روحانيون اين شهرستان که با هدف هماهنگي هرچه بيشتر اين قشر و مسئولين برگزاري انتخابات در شهرستان برگزار گرديد بيان داشت:جامعه روحانيت از دوران قبل از انقلاب براي تشکيل جامعه اسلامي تلاشهاي فراوان نمودند و در همه حال سنگ زيرين آسياب بوده اند.وي ضمن اشاره به اين مطلب که برنامه ريزي دشمنان ايجاد خلل و خدشه در روند انتخابات است افزود:مردم آگاه و ولايي ايران اسلامي يک هدف واحد را دنبال ميکنند و آن هدف چيزي نيست به جز پيروي از ولايت فقيه و با حضور پرشور خود حماسه سياسي را در کشور خلق خواهند نمود و برگ زرين ديگري بر تاريخ ايران اسلامي اضافه خواهند کرد. وي اظهار داشت در 1700 نقطه از کشور انتخابات شوراها صورت مي گيرد که فامنين نيز جزئي از اين محدوده مي باشد. وي از تشکيل 59 شعبه اخذ رآي رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان خبر داد.

حسيني ادامه داد:در انتخابات در پيش رو 2 هيئت نظارت و 2 هيئت اجرايي در شهرستان تشکيل شده است و بر اساس قانون انتخابات،دبير کميته امنيت انتخابات در استان بر عهده استاندار و در شهرستانها بر عهده فرمانداران مي باشد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار