آخرین اخبار

12. اسفند 1391 - 23:42   |   کد مطلب: 154
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان همدان نیازمندکارخانجات مادر است، از ایجاد یک منطقه اقتصادی ویژه برای نخستین بار در همدان با اشتغالزایی ۳۰ هزار نفری در این استان خبر داد.

امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب به گفت: استان همدان به عنوان یکی از استان های مهم غرب کشور مطرح است که متاسفانه از نظر صنعت جزو استان های آخر است.

 

وی با بیان اینکه این استان نیازمند ایجاد صنعت و کارخانه های مادر است، اضافه کرد: رفع بیکاری در استان همدان مسلزم ایجاد مراکز مهارت آفرینی و کارآفرینی است.

 

وی، از زمینه سازی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد با پیش بینی ایجاد 30هزار شغل خبر داد و تصریح کرد: زمین این منطقه 20 هزار هکتار پیش بینی شده است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین سرمایه گذاران در بخش پتروشیمی با 4 هزار میلیارد ریال اعلام آمادگی کرده است تا این منطقه مهم ایجاد شود.

 

خجسته با تاکید بر اینکه استان همدان دومین استان جمعیت جوان کشور است، افزود: در این استان هیچ گونه سرمایه گذاری صنعتی جوابگوی جمعیت جوان استان نبوده و هم اکنون از 2هزارو400 کارگاه کوچک تنها 700 واحد فعال است.

 

وی خواستار تسریع دراجرای راه آهن غرب، آب رسانی از سد تالوار به همدان و توجه به صنعت گردشگری استان شد که این نیازمند کمک دولت، وزارت نیرو و وزارت صنایع و معدن است.

 

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار