آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1392 - 19:32   |   کد مطلب: 1531
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: دفاتر پیشخوان دولت در همدان حق ممانعت از ارائه خدمات به مردم را ندارند.

IMG14490895

به گزارش آوای فامنین به نقل از مهر؛ کریم مطهری موید در کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان همدان که پیش از ظهر امروز در استانداری همدان برگزار شد، اظهار داشت: اقدام مخابرات همدان در خصوص جلوگیری از ارائه خدمات دفاتر پیشخوان دولت در خصوص سایر اپراتورهای رقیب دور از انتظار است.

وی اظهار داشت: شرکت مخابرات استان همدان از امروز به مدت یک ماه مهلت دارد که خود را در شرایط رقابت با شرکت های دیگر قرار دهد.

وی با بیان اینکه در غیر این صورت دفاتر پیشخوان نباید هیچ کاری را از شرکت مخابرات قبول کنند، گفت: وقتی شرکت ها در کنار هم قرار گیرند و هر کدام سعی کنند که بهتر به مردم خدمات ارائه دهند مردم به سوی شرکتی می روند که بهتر خدمت ارائه می دهد.

مطهری افزود: شرکت های ارتباطی باید اصل رقابت را در بازار رعایت کنند و به بهترین شکل سرویس دهند و برای اینکه به بهترین نحو سرویس ارائه دهند باید سعی برای خدمت به مردم از هم سبقت بگیرند.

وی در رابطه با افزایش تعرفه مخابرات ادامه داد: تعرفه ها بیش از شش یا هفت سال است که افزایش نداشته اما اول باید موضوع رقابت با سایر شرکت ها حل شود بعد در مورد قیمت تعرفه ها بحث خواهیم کرد.

مطهری با بیان اینکه شرکت های فنی و مهندسی و خدماتی و  یا تعاونی های روستایی باید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت تبدیل شوند ادامه داد: 50 شرکت فنی و مهندسی و 60 تعاونی تولید روستایی در استان همدان فعالیت می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان همچنین به فعالیت دفاتر ICT روستایی اشاره کرد و افزود: در داخل هر روستا محل مراجعه مردم برای ارائه خدمات دفاتر ICT  است.

مطهری موید بابیان اینکه این دفاتر در زمان دولتی بودن مخابرات ایجاد شده است، اظهار داشت: این دفاتر برای مخابرات خصوصی مثل خار در بدن است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که متولی اصلی دفاتر ICT روستایی در کشور تعیین نشود نظارت بر این دفاتر بر عهده ما است، گفت: دفاتری را که بدون هماهنگی از شخصی به شخص دیگر واگذار شده یا تعطیل شده اخطار دهید و برخورد کنید.

کریم مطهری موید با اشاره به اینکه اگر برای دفاتر ICT مثل دفاتر پیشخوان خدمات دولت کاری انجام نمی شود به این معنی نیست که این دفاتر بی صاحب هستند، افزود: در بعضی از روستا ها دفاتر ICT  وجود ندارد که وجود دفاتر فنی و مهندسی در این روستا ها ضروری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان ادامه داد: در روستا های دارای دفاتر ICT نیز باید یک مهندس کشاورزی در آنجا کار ارائه خدمات مسائل مهندسی و کشاورزی را به روستاییان انجام دهد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار