آخرین اخبار

29. ارديبهشت 1392 - 19:24   |   کد مطلب: 1522
وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به تلاش‌های انجام شده، باب سوء استفاده سیاسی از مقوله معیشت و رفاه فرهنگیان برای همیشه بسته شده است.

13920128105229655122104

حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی روسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان‌ها که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به اینکه تحول بنیادین می‌خواهد نگاه به معلم، دانش‌آموز و مدرسه را دگرگون کند، اظهار داشت: باید معلمان را در جایگاه واقعی آنان ببینیم و سپس از آنان انتظار داشته باشیم که فرزندان ما را به درستی تربیت کنند.

وی با بیان این مطلب که جایگاه مدیر در آموزش و پرورش با جایگاه مدیر در دیگر نهادها و سازمان‌ها متفاوت است، خاطر نشان کرد: از نظر من جایگاه و مقام مدیر مدرسه در هر منطقه‌ای از استاندارد هم بالاتر است.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری تأکید مقام معظم رهبری بر اعتباربخشی در سیاست‌های کلی آموزش و پرورش که از سوی ایشان ابلاغ شده است، ادامه داد: تحول بنیادین زمانی اتفاق می‌افتد که اگر از 30 دانش‌آموز یک کلاس در مورد شغل دلخواه آنان در آینده سؤال کنند، معلمی اولین انتخاب آنان باشد.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: نظارت واقعی شما باید پیگیری خواسته‌ها، مطالبات و تحقق برنامه‌ها در راستای اعتلای آموزش و پرورش و تحول بنیادین باشد.

حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه همه جامعه باید بفهمند که معلم عزیز است، یادآور شد: نظام جدید آموزشی و تحول بنیادین همانند اتوبانی است که احداث شده است تا از آن طریق به اهداف بزرگ تعلیم و تربیت دست یابیم.

وی گفت: ما باید المپیاد دروغ نگفتن، احترام به پدر و مادر، دیگران را دوست داشتن، بنده و شاکر خدا بودن، احترام به معلم، حق دیگران را ضایع نکردن و انس با قرآن را برگزار کنیم و در تحول بنیادین همه حرف ما این است که این المپیادها به صورت واقعی برگزار شود.

منبع:آنا

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار