آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1392 - 19:51   |   کد مطلب: 1450
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام (ره) نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع امام (ره) در همدان برگزار می‌شود.

13910709000329_PhotoA

به گزارش آوای فامنین به نقل از  خبرگزاری فارس ، هادی فیض‌منش ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت بزرگداشت 14 خرداد اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با رهبری مردم ایران توانست راه توسعه و پیروزی روزافزون ملت ایران را باز و در قرن اخیر با تفکرات خود معادلات جهانی را برهم بزند.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه باید با بهره‌گیری از تفکرات رهبری در هر عرصه‌ای گام برداریم، بیان کرد: امام خمینی (ره) با ارائه تفکری روشن‌بینانه در دوران انقلاب راهی را برای ملت ایران ترسیم کرد که امروز همه اقتدار ما ناشی از تفکرات امام راحل است.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی مرتبط در برگزاری این برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: بر این اساس برگزاری باشکوه برنامه‌های ارتحال امام (ره) نیازمند هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های استان همدان است.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام (ره) برنامه‌ریزی شده است، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی با موضوع امام (ره)، برگزاری مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی (ره) و تأسیس کانون مساجد با عنوان نام و یاد امام راحل از مهمترین برنامه‌های این کمیته به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز اظهار کرد: به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام (ره) 18 هزار و 500 نفر به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

علی بقایی با بیان اینکه برنامه‌های بسیج در سالگرد ارتحال امام (ره) در 30 شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی، برگزاری برنامه‌هایی در 400 مسجد و پایگاه و ارسال یک میلیون و 600 هزار پیامک به در این خصوص از جمله برنامه‌های سپاه همدان است.

وی اشاره به اینکه 9 هزار حلقه صالحین سپاه برنامه‌هایی با محوریت ارتحال امام خواهند داشت، افزود: برای افرادی که به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد، کارت شناسایی صادر می‌شود.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار