آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1392 - 10:33   |   کد مطلب: 1412
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان گفت: در طرح تشدید امنیت اجتماعی، برخورد با بدحجابی در همدان 60 درصد نسبت به روزهای عادی افزایش داشته است.

به گزارش آوای فامنین، علی‌اصغر خرمرویی با اشاره به تشدید طرح امنیت اجتماعی در شهر همدان اظهار داشت: اجرای این طرح در طول سال با قدرت و قوت ادامه دارد که ایام خاصی از سال نسبت به تشدید آن اقدام می‌شود.

وی گفت: این طرح با هدف تأمین امنیت و آرامش شهروندان و برخورد با هنجارشکنان اجرا می‌شود و نتایج خوبی را نیز در این زمینه باعث شده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان همدان ادامه داد: تشدید طرح امنیت اجتماعی در حال حاضر در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند و تویسرکان اجرا می‌شود.

به گفته وی در شهرستان همدان شش تیم خودرویی، دو تیم موتورسیکلت و پنج تیم پیاده در این طرح انجام وظیفه می‌کنند.

خرمرویی با اشاره به اینکه طرح ارتقای امنیت اجتماعی بیشتر در اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها به مرحله اجرا درمی‌آید، ادامه داد: بازرسی برخی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها که به پاتوق افراد بدپوشش تبدیل شده نیز در قالب این طرح گنجانده شده است.

وی ابراز داشت: در این طرح توقیف خودروهای متخلف و مزاحم، مقابله با سگ‌گردانی، شرارت، ولگردی و بدپوششی در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفته است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همدان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به اینکه در برخورد با بدحجابی بیشتر به تذکر و اخذ تعهد اکتفا می‌شود، خاطرنشان کرد: در طرح تشدید امنیت اجتماعی برخورد با بدحجابی 60 درصد نسبت به روزهای عادی افزایش داشته است.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار