آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1392 - 17:03   |   کد مطلب: 1379
در پی هتک حرمت به مرقد مطهر صحابه پیامبر(ص) و یار باوفای حضرت امیر المومنین(ع) حجربن عدی و جعفربن ابی طالب تجمع دانشجویان، علما، اساتید، طلاب و مردم دارالمومنین همدان روز سه شنبه در میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

s_200_150_16777215_00_images_22bahman_IMG_1218

به گزارش آوای فامنین به نقل از صبح الوند، حجت‌الاسلام محمد نقوی با اشاره به برگزاری تجمع‌ اعتراض‌آمیز مردم دارالمؤمنین همدان در پی هتک حرمت وهابیون افزود: این تجمع به خاطر اعتراض به اقدام پلیدانه عوامل وهابیت در اهانت به حجر بن عدی، صحابی گرانقدر پیامبر اکرم(ص) و همچنین به آتش کشیدن مرقد مطهر جعفر طیار ساعت 10:30 سه‌شنبه جاری در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی از تمام اقشار مختلف مردم به ویژه برادران سنی‌مذهبی خواست با شرکت در این مراسم مراتب اعتراض خود را اعلام کرده و انزجار خود را از این اقدام ددمنشانه نشان دهند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه وهابیت به دنبال جنگ بین شیعه و سنی است، تأکید کرد: ما باید هوشیارانه ضمن حفظ اتحاد عالم اسلام، از بروز جنگ فرقه‌ای که دلخواه وهابیت است، ممانعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اهل تسنن جدای از وهابیت هستند، ادامه داد: باید برائت خود را از وهابیت اعلام کرده و در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنها بایستیم.

نقوی با اشاره به اینکه اقدامات اخیر وهابیت نشانه عصبانیت آنها از اسلام و اسلام‌خواهان است، خاطرنشان کرد: وهابیت هر آن چه در چنته دارد برای ایجاد جنگ فرقه‌ای رو کرده و این گونه اقدامات نشان از آخرین تلاش‌ها برای مقابله با اسلام است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه با اتحاد جهان اسلام فرقه ضاله وهابیت هیچ کاری از پیش نمی‌برد، خواهان توجه به این امر مهم از سوی شیعیان و اهل تسنن شد.

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار