آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1392 - 13:12   |   کد مطلب: 1255
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: در حال حاضر 220 مدرسه در روستاهای استان همدان بلا استفاده مانده که می توان با تغییر کاربری و تبدیل آن به خانه عالم و سایر کاربری ها از آنها استفاده مطلوب کرد.

IMG14490895

کریم مطهری موید ظهر پنجشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با اشاره به طرح ساماندهی فضاهای اداری استان همدان اظهار داشت: بر این مبنا، متراژها و زیر بنای مورد نیاز اداری برای هر سمت در هر دستگاهی مشخص شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه هایی که خواستار افزایش فضای اداری هستند باید بررسی شده و امکان سنجی شوند، گفت: تا کنون 45 دستگاه اجرایی استان همدان برای شورای برنامه ریزی خود اظهاری ارسال کرده اند.

مطهری موید با اشاره به بدون استفاده بودن 220 مدرسه در روستاهای استان همدان نیز بر لزوم تغییر کاربری این ساختمان ها در راستای تبدیل به خانه های عالم یا کاربری های مورد نیاز تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان همچنین با بیان اینکه یک هزار و 600 ساختمان اداری استان همدان فعال است، افزود: 446 مورد از این تعداد مربوط به ساختمان اداری و یک هزار و 163 ساختمان مربوط به فضاهای آموزشی، ورزشی، تجاری و مسکونی است.

وی در پایان با بیان اینکه54 مورد از ساختمان های اداری استان همدان به صورت استیجاری است، گفت: یک هزار و 455 ساختمان در اختیار دولت و 100 ساختمان اداری نیز به صورت وقفی است.

منبع:خبرگزاری مهر

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار