آخرین اخبار

6. ارديبهشت 1392 - 12:39   |   کد مطلب: 1230
رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان گفت: با معرفی هیئت‌های برتر از سوی کمیته امور استان‌های فدراسیون دوچرخه‌سواری، نام هیئت دوچرخه‌سواری همدان به مانند گذشته در رأس دوچرخه‌سواری ایران قرار گرفت.

13910516000474_PhotoA

به گزارش آوای فامنین به نقل از فارس ،علیرضا شمسی‌پور  درباره عملکرد هیئت دوچرخه سواری همدان در سال 91 اظهار داشت: هیئت دوچرخه‌سواری همدان در سال 91 برنامه‌های بسیار مختلفی را برگزار کرد که سرآمد تمام هیئت‌های ورزشی دوچرخه‌سواری ایران بود.

وی افزود: هیئت دوچرخه‌سواری همدان در سال گذشته بیش از 20 همایش مختلف برگزار کرد که با مراجعه به سایت فدراسیون متوجه می‌شوید که از نظر برگزاری همایش‌ها همدان در رتبه نخست قرار دارد.

رییس هیئت دوچرخه‌سواری همدان با بیان اینکه به تمام مسابقات ورزشکار اعزام کرده‌ایم، ادامه داد: با تمام محدودیت‌های مالی که در سال گذشته برای تمام هیئت‌های ورزشی بود اما کمترین کوتاهی برای هیئت دوچرخه‌سواری صورت نگرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه در همدان پیست دوچرخه‌سواری وجود ندارد اما ورزشکاران ما در تمام مواد درخشش بسیار خوبی داشته‌اند و این کمبود باعث نشده که دوچرخه‌سواری همدان ضعیف عمل کند.

شمسی‌پور درباره جایگاه این هیئت در بین هیئت‌های ورزشی همدان اظهار کرد: در بین هیئت‌های ورزشی همدان هیئت دوچرخه‌سواری جزو 10 هیئت برتر استان بود اما بنده یک گلایه دارم که چرا هیئت دوچرخه‌سواری با وجود اینکه در شش ماه نخست سال هیئت سوم استان بوده به رتبه هشتم نزول پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: چطور می‌شود هیئتی که در کشور در جایگاه دوم قرار گرفته در استان در جایگاه هشتم باشد؟ قطعاً دوچرخه‌سواری باید در سه رتبه برتر قرار می‌گرفت چون تمام برنامه‌ها هیئت به طور مداوم و با تمام قدرت برگزار شده است.

رتبه‌بندی هیئت‎های دوچرخه‌سواری کشور در سال 91 از سوی کمیته امور استا‌ن‌های فدراسیون به شرح ذیل اعلام شد:

1-آذربایجان شرقی

2-همدان

3-زنجان

4-مازندران

5-اصفهان

6-تهران

7-لرستان

8-کرمان

9-قزوین

10-یزد

11-کردستان

12-مرکزی

13-البرز

14-فارس

15-گلستان

دیدگاه شما

وضع هوای فامنین
عکس ماهواره ای شهرستان فامنین
قیمت روز طلا، سکه و ارز در بازار
پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی
فرمانداری فامنین
شهرداری فامنین
کانال تلگرامی آوای فامنین
بازی قیام مختار